نحوه تنفس چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس مناسب را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین چقدر مهم است؟ ما بینش خود را درباره اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه تمرین شما را با کمک به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام و اطمینان از حداکثر استفاده از هر جلسه تناسب اندام ، بهبود بخشد ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما فکر می کنیم غذا برای بدن ما سوخت است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما هنگام ورزش است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد را کاهش داده و به شما انرژی لازم را بدهید. برای تغذیه خود از طریق کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی در مورد آموزش ماسک صورت ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک مانع جریان اکسیژن نمی شود ، حتی در هنگام ورزش. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها هیچ ربطی به سطح خون و اکسیژن در حین ورزش های سنگین ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع ورزش شما دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود استنشاق می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و میزان باقی مانده های وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد ، زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند.

تکنیک تنفس مناسب تناسب اندام کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند تا بدن خود را تثبیت کنید ، به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید و به راحتی حرکت آسان تری انجام دهید. بازدم هوا را فشرده می کند ، که به شما امکان می دهد ماهیچه های هسته را بیشتر درگیر کنید. بنابراین ، بازدم هنگام بلند کردن و نفس کشیدن هنگام آزاد شدن به شما قدرت بیشتری در حین بلند کردن ، مهمترین بخش ، می دهد.

علاوه بر این ، بازدم هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند با کاهش سرگیجه ای که برخی از افراد تجربه می کنند ، از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کند.

تنفس برای کاردیو

تمرینات قلبی مانند دویدن یا دوچرخه سواری به تنفس مکرر و یکنواخت نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را به صورت گام به گام ، با رعایت ریتم خاصی ، برای حفظ اندازه گیری حتی تنفس حفظ کنند. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید وارد شده در بدن شما ، گشاد شدن رگ های خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که عضلات شما دریافت می کنند ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر ترکیبات ، مانند پیلاتس ، به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و ارائه حرکات بهتر به تمرین کنندگان متکی هستند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی استفاده می کنند. در صورت تنفس نکردن دقیق ، بدن شما دچار تنش و قفل شدن می شود که این هدف مخالف یوگا و سایر حرکات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع هستیم ، هم تجهیزات آموزشی فردی و هم آموزش متقابل برای آموزش های اجتماعی بیشتر. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که ارائه می دهیم پیدا کنید و رتبه شخصی و گشت و گذار در ورزشگاه را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید