مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر روی هادیمیان


میوه ها با قند بالامراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید بیش از حد مصرف شود. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه های سرشار از قند

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزهایی که به راحتی جویده می شوند کافی است.

khavas angoor - میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

گیلاس

یک فنجان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه چیز را با خیال راحت بخورید. صبحانه خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

دانه گلابی متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش با کمی شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

خربزه

یک برش متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما بعد از مدتی در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم قند هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و روی انجیر بمالید تا پروتئین بالایی بخورد.

موز

موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیش از حد لازم است ، آن را در غلات صبحانه به نصف برسانید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

وی همچنین به میوه هایی اشاره کرد که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

میوه هایی با قند کم

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو قند کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است برای افرادی که رژیم کم کالری دارند این یک عادت روزانه نباشد.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان سبوس دار دریافت می کنید. اگر گواوا را همراه با پوست خود به اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بدون عنوان 1 - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

یک قطعه خربزه به طور متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم شکر – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه هایی با قند زیاد: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

توت

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید