قلب های سالم قدرت مناسب شهرها


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکایی است و هیچ زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی و قلب قوی وجود ندارد! بیماریهای قلبی مهمترین علت مرگ ناشی از بیماریهای مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

در فکر تناسب اندام قلبی عروقی ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، سیستم تهویه مطبوع و ارتقاء عایق قابل توجه نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق خونی برای رساندن اکسیژن به بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا سیستم تهویه مطبوع می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما بر میزان خوب کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامت و کیفیت زندگی مفید است. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری دهد تا با نوه های خود حلقه بازی کنیم ، یا ما را تشویق کند تا نیم مایل دیگر را برای رسیدن به اسکله شهر پیاده روی کنیم.

10 برتر:٪ یا ساکنان واجد شرایط برای دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020بهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب را به حداقل سطوح متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گزارش می دهند که 150 دقیقه توصیه شده در هفته را رعایت کرده اند. مدیسون ، ویسکانسین شهر پیشرو در رتبه بندی آمادگی جسمانی آمریکا برای سال 2020 با تقریبا 65 درصد است ، و لاردو ، تگزاس پایین ترین رتبه را دارد و تنها 34 درصد از مردم میزان فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه پیگیری شدت تمرینات خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی برای هر فرد است. با این حال ، منابع و سیاست های زیست محیطی جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها برای همه چيز ساکنان فرصت های گسترده ای را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، ماساچوست و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا 10 دقیقه پیاده روی تا پارک دارند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی خاصی را در نظر می گیرد ، از زمین های بازی در پارک (مدیسون ، با 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی (اداره شده توسط کلیولند ، اوهایو با 11 در 100000 نفر). مقیاس بزرگتر سیاست های کامل خیابانی که زیرساختی ایمن و زیبا را برای پیاده روی فعال و دوچرخه سواری فراهم می کند می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور در حال شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی در سراسر خیابان هستند ، مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، واشنگتن ، سنت لوئیس ، میسوری و بوفالو ، نیویورک.

سرانجام تصمیم گرفتم که خانه را بهبود ببخشم ، اما از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی در طول مسیر که تصمیم من را آسان تر کرد ، حمایت کردم. ارتقاء سلامت قلب و عروق برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی در نظر گرفته شود ، درست مانند حفظ خانه هایمان در فرم. در زیر سطح یک شهر مناسب ، قلب هر ساکن نهفته است تا نشاط خود را برانگیزد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: دکتر آماندا پالوه ، دانشگاه آمهرست ماساچوست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارشی از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش تناسب قلبی تنفسی ، ورزش منظم و فعالیت بدنی در شیوه زندگی برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید