قبل از تمرین خود را گرم کنید


گرم کردن قبل از تمرین برای اجتناب از مواردی مانند کشیدگی ماهیچه ها و صدمات و بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدید برای تمرینات معمول خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، کشش ماهیچه ها قبل از تمرین ضروری است. برخی از حرکات کششی شامل وضعیت کودک ، ستون فقرات نشسته ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب است. حرکات کششی مانع از فشار به ماهیچه های شما می شود و باعث کارکرد ماهیچه های شما می شود ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

گرم شدن قلب

اگر دونده هستید ، احتمالاً از قبل می دانید که لازم نیست قبل از گرم شدن ، مستقیم دویدن طولانی مدت داشته باشید. این گرم کردن های قلبی نباید زیاد باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه از قبل یا پرش با جک باعث می شود قلب شما پر شده و برای دویدن بعدی آماده شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن کاردیو ، مناطق ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید به همان اندازه مهم است که از موفقیت تمرین خود مطمئن شوید. سعی کنید غذای سنگین را از قبل نخورید – میان وعده هایی مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون احساس بیماری به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر علاوه بر این بعد از تمرین ، از آب زیاد خودداری کنید ، مفید خواهد بود. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که در بالا ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا یوگا به عنوان تمرین انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را جستجو کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

برقراری ارتباط با فردی که مدت طولانی است کار می کند ، مزایای یادگیری بیشتر در مورد مزایای گرم شدن را برای شما به ارمغان می آورد. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که به شما توصیه می کند در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن شما مفید باشد. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفر تمرینات مسئول نگه می دارد.

اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید