فورد باتری ارزان تر از تسلا تولید می کند| تولید ۲میلیون دستگاه خودرو الکتریکی تا ۲۰۲۶


بازار گروه خودرو: جیم فارلی مدیر عامل فورد موتور به تازگی در مراسم معرفی و رونمایی از نسخه الکتریکی پیکاپ اف 150 شرکت کرد. این رونمایی در مرکز الکتریکی فورد روژ در دیربورن ایالت میشیگان آمریکا صورت گرفت، حضور فارلی پس از مدت ها در رونمایی محصول، توجه رسانه ها را جلب کرده است. شب گذشته شرکت فورد موتور اعلام کرد که برای نسخه الکتریکی اف 150 و سایر خودروهای برقی از باتری های فلزی لیتیومی ارزان قیمت استفاده می شود. این باتری برای خودروهای پیکاپ و اس یو وی در آمریکا استفاده می شود که آن شرکت کاتل چین را تولید می کند. فورد قصد دارد تا یک اتحاد با مجموعه کاتل برای افزایش ایمنی و بهره وی و مواد اولیه ایجاد کند.

لیزا دریک معاون شرکت خودروسازی فورد، گفته است؛ این خودروساز سعی دارد باتری های فلزی لیتیومی یا الف پی را در یک کارخانه جدید ۴۰ گیگاوات ساعتی در آمریکای شمالی از سال ۲۰۲۶ تولید کند. اما گزارش رسانه ها در ماه می سال جاری جاری حاکی از آن بود که برای احداث یک کارخانه تولیدی در آمریکا آماده می شود، اما گزارش رسانه ها در ماه می سال جاری انجام شد. برای خودروسازانی مانند فورد و بی ام و محصول ارائه خواهد کرد.

برنامه فورد به لطف قیمت پایین نوع باتر الاف پی و تغییرات شیمیایی تولید خودروهای الکتریکی را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می دهد.

رقابت با تسلا افزایش می یابد
فورد تصمیم به کمک باتری های فلزی لیتیومی برای خودروهای الکتریکی در آمریکا مقدار فروش محصولات خود را افزایش می دهد، این برنامه به لطف قیمت پایین باتری الف پی و تغییرات شیمیایی تولید خودروهای الکتریکی را ۱۰ تا ۱۵ درصد می دهد. این برنامه قیمت با چین را دارد، تسلا باتری های الف پی را با قیمت پایین برای مدل ۳ خود استفاده می کند، اما شرکت خودروسازی ریویان اما نوپاست ولی برای خودروهای پیکاپ خود باتری های ارزان قیمت تری استفاده می کند.

لیزا دریک معاون شرکت خودروسازی فورد، گفته است؛ فورد می باتری و مواد باتری را در آمریکا شمالی نخست هوشمند و ایمن سپس تولید کند. اما این موضوع به معنی داخلی سازی صد درصدی در آمریکا نیست و بومی سازی آن به شدت کار سختی است.

فورد باتری ارزان تر از تسلا تولید می کند|  تولید ۲میلیون دستگاه خودرو الکتریکی تا ۲۰۲۶

فورد اعلام است که با شرکت باتری سازی کاتل برای اکتشاف معادن لیتیوم و افزایش بهره وری به توافق رسیده است، این باتری برای خودروهای آمریکایی و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت باتری سازی کاتل در بیانیه ای گفته است. دو شرکت قصد دارند از نقاط قوت خود برای کشف فرصت های تجاری جدید در سراسر جهان استفاده کنند، این نقاط قوت برای توسعه باتری های فلزی لیتیوم باید پیش برود. قرارداد کات با بزرگترین خودروساز آمریکا از یک نظر را در خصوص جستجو و تامین فورد برای افزایش ظرفیت باتری و مواد اولیه را فاش و نشان می دهد این خودروساز مقداری را در توسعه باتری تعبیه کرده است. در اینجا باید اشاره کرد که علاوه بر توافق کاتل و فورد، شرکت فورد برای خرید لیتیوم با معادن استرالیا، نیکل از کانادا و اندونزی و کبالت را از چین تامین خواهد کرد. برخی از قرار دادن دادهای فلزات به پروژه های مربوط می شوند که احتمالا تا دو دهه آینده به چرخه تولید نرسد. قراردادهای که فورد با برخی از معادن برای تامین لیتیوم بسته است، شامل فناوری آن در سرمایه گذاری نمی شود.

سرمایه گذاران نگران هستند که منابع و مواد اولیه باتری و ظرفیت تولید آن خودروهای الکتریکی را به کار می اندازند و در پایان دهه جاری باعث زیان هنگفت می شوند، با توجه به همکاری فورد و کاتل، دولت دولتی آمریکا نسبت به وابستگی صنعت خودرو کشورشان به خودروسازان و زنجیره تبدیل می شوند. تامین چین اعلام کرد

اطلاعات سرمایه گذاران و دولت
سرمایه‌گذاران نگران هستند که منابع و انرژی‌های باتری و ظرفیت تولید آن‌ها از خودروهای الکتریکی خارج می‌شوند و در پایان دهه جاری باعث زیان هنگفت شرکت خودروسازی فورد و پرداخت بودجه آن می‌شود. در همین راستا، شرکت خودروسازی فورد مدعی است که 7 درصد باتری را برای تولید 2 میلیون دستگاه خودرو تا سال 2026 در سراسر جهان ایجاد کرده است، بنابراین تا چهار سال آینده بزرگترین تولیدکننده خودروهای تمام الکتریکی در دنیا خواهد بود.

با توجه به همکاری فورد و کاتل، دولت ایالات متحده آمریکا نسبت به وابستگی صنعت خودرو کشورشان به خودروسازان و تامین چینی اظهار نظر می کنند، آن ها نگران عدم تامین مواد اولیه باتری و سلول های آن برای خودروهای برقی دارای تحریم و عدم تبادل هستند. .

تصمیم شرکت خودروسازی فورد برای تامین باتری لیتیوم فسفات توسط کاتل برای موستانگ مک- ای باعث شد که این خودروساز بار دیگر به سمت همکاری با کاتل برای تامین باتری جهت استفاده در خودرو اف 150 الکتریکی تا سال 2024 پیش رود. شاید این تصمیم فورد را یک استراتژیک در بازار آمریکا جهت رقابت با تسلا و برخی از خودروسازان چینی شناخت.

باتری های فلزی لیتیوم معمول عمر مفید و دامنه پیمایشی کمتر نسبت به باتری نیکل و کبالت دارند، این موضوع باعث می شود خودروسازان و شرکت های شیمیایی برای افزایش عملکرد لیتیوم در بازار گران قیمت آمریکا داشته باشند تا محصولات ارزان قیمت الکتریکی و تولیدی را تولید کنند. کنند.

فورد باتری ارزان تر از تسلا تولید می کند|  تولید ۲میلیون دستگاه خودرو الکتریکی تا ۲۰۲۶

لیزا دریک معاون شرکت خودروسازی فورد، شب گذشته، عنوان کرد: ما می دانیم سرمایه گذاری و تحقیق در مورد تامین مواد اولیه به جای می شود که می تواند باعث پیروی فورد با استفاده از باتری الاف پی برای رقابت با سایر خودروسازان شود. عرضه محصولات الکتریکی شود. باتری های ارزان قیمت خود باعث می شود که فورد قیمت لایتینگ و مک-ای را کاهش دهد و حاشیه سود را افزایش دهد.

شرکت فورد موتور اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند هشت درصد حاشیه سود را از مالیات خودروهای الکتریکی خود افزایش دهد. این خودروساز آمریکایی عنوان کرده است که تجارت خودروهای الکتریکی اکنون سودآور نیست. حتی یک حاشیه کمتر از هشت درصد، اما شرکت خودروسازی تسلا سود عملیاتی ۱۴.۶ درصد دارد.

شرکت فورد موتور قصد دارد میزان تولید سالانه خودروهای برقی خود را تا سال 2023 به 6 هزار دستگاه خودرو در سراسر جهان برساند. این مقدار تا پایان سال ۲۰۲۶ به بیش از ۲ میلیون دستگاه رسید. این شرکت انتظار دارد که رشد سالانه ترکیب خودروهای برقی تا سال ۲۰۲۶ به بالای ۹۰ درصد برسد که بیش از دو برابر از موضوع پیش بینی شده است. در ماه مارس، فورد هزینه های برنامه ریزی شده خود را برای خودروهای برقی تا سال ۲۰۲۶ از مبلغ ۳۰ میلیارد دلار به ۵۰ میلیارد دلار افزایش داد و عملیات خود را در واحدهای خودروهای برقی و خودروهای بنزینی با مدل های خودروهای برقی و خودروهای بنزینی انجام داد. کرد.