فراخوان چالشی 🙋‍♀️ با هدف خود “وزن بزنید”.


اهداف دارید؟ نیاز به انگیزه؟ برای یک چالش سرگرم‌کننده و انعطاف‌پذیر با مسئولیت‌پذیری اجتماعی به ما بپیوندید و در پایان سال را با هم روی اهداف خود انجام می‌دهیم!

بیایید برای این چالش کوتاه‌تر در پایان سال کم کربوهیدرات، چیزی متفاوت را امتحان کنیم. 🙂 لازم نیست همه چیز در مورد کاهش وزن باشد، یا حتی در مورد یک هدف یا تعداد خاص کاهش وزن!

شاید بخواهید یاد بگیرید که چگونه کربوهیدرات کم بخورید، چگونه کتو انجام دهید (راه آسان!)، یا اگر تازه شروع کرده اید تفاوت بین این دو را بیاموزید. شما می توانید خود را به چالش بکشید تا حداکثر 20 کربوهیدرات خالص در روز برای 5 روز آینده بخورید، فقط برای اینکه ببینید چطور پیش می رود!

شاید بخواهید ورزش را شروع کنید، یا به طور مداوم ورزش کنید، یا خودتان را به انجام 10 فرورفتگی سه سر در روز برای شروع به چالش بکشید، یا شاید با پیاده روی روزانه شروع کنید.

شاید بخواهید روال صبحگاهی خود را تغییر دهید، روزه داری متناوب را امتحان کنید، به قهوه سیاه روی بیاورید، از میان وعده های شبانه خودداری کنید، یاد بگیرید که چگونه ماکروهای خود را ردیابی کنید – یا عادت ردیابی وعده های غذایی را برای خوردن آگاهانه تری داشته باشید. شاید بخواهید روش 3IMAX را برای شکستن یک غرفه امتحان کنید…

لازم نیست برای کل ماه دسامبر یا از الان تا پایان سال باشد. می‌توانید خود را برای انجام 3IMAX برای 5 روز آینده به چالش بکشید، یا خود را به چالش بکشید تا ماکروهای خود را به مدت 5 روز ردیابی کنید، یا خود را به چالش بکشید که در 10 روز آینده در سطح یا کمتر از 20 کربوهیدرات خالص باقی بمانید – و کنترل “خزش کربوهیدرات” را دوباره به دست آورید. شما انتخاب کنید!

شما بهتر می دانید چه چیزی در حال حاضر در سفر سلامتی و کاهش وزن برای شما مهم است. 🙂

به سادگی هدف خود را بیان کنید و به ما بپیوندید! 💕

اهداف چالش کتو 2021

اگر این یادداشت را از طریق ایمیل دریافت کردید… همه چیز آماده است!

اگر نه، به سادگی ثبت نام در اینجا به صورت رایگان:

اگر به تازگی با کتو یا مصرف کم کربوهیدرات آشنا هستید، من تمام پیوندهای شروع کار را در صفحه چالش ما در 90DayLowCarbChallenge.com دارم و همچنین خوشحالم که به هر سؤالی که دارید پاسخ دهم.

فقط یک نظر بگذارید و به من بگویید چگونه می توانم به شما کمک کنم!

گروه چالش فیس بوک ما یک گروه خصوصی است. فقط سایر اعضا می توانند پست ها و نظرات ما را ببینند. اگر در فیس‌بوک نیستید، یا ترجیح می‌دهید ناشناس‌تر باشید، می‌توانید در اینجا در وبلاگ من در بخش نظرات پاسخ دهید و شرکت کنید.

من یک سری ویدیو و موضوعات مفید، به علاوه فهرست و ایده های مواد غذایی در اینجا دارم که اگر تازه شروع کرده اید – یا نیاز به تجدید نظر دارید، بسیار مفید هستند. این صفحه باید به اکثر سوالات شما پاسخ دهد:

پرسش و پاسخ چالش کتو – آنچه باید بدانید

اگر با پرخوری یا استرس خوردن دست و پنجه نرم می کنید، فهرست مفید من (از تجربه شخصی من در غلبه بر پرخوری!) را در اینجا ببینید:

کنترل سهم و خوردن آگاهانه برای کاهش وزن

اگر از قبل با سبک آشنایی ندارید، من پلیس کتو نیستم 🧐 یا یکی از آن تندروهای کتو نخبه‌گرا نیستم. 👀 شما می توانید در این پست احساسی نسبت به نحوه انجام کارها و موضع من داشته باشید:

چت صادقانه در مورد کاهش وزن، سلامتی و شادی

«آنچه که نمی‌شنوید درباره آن صحبت کنم این است که باید چه کاری را انجام دهید یا نباید انجام دهید، یا اینکه چگونه باید زندگی خود را انجام دهید. من همه چیز در مورد تعادل، فردیت زیستی، انتخاب شخصی، و کمک به هر فرد (از جمله خودم!) برای تبدیل شدن به شادترین نسخه سالم از خودتان – از هر جهت، به روش شما، هستم.” – منبع

دختر 25 ساله من امسال برای سلامتی و کاهش وزن شروع به خوردن کربوهیدرات کم کرد و من با همان شفقت و اشتیاق و حمایت با شما رفتار خواهم کرد که با او رفتار می کنم. 💕 گاهی اوقات او روزهای مرخصی دارد. گاهی اوقات ترازو حرکت نمی کند، یا در جهت اشتباه حرکت می کند. او وعده‌های غذایی یا ماکروهای خود را ردیابی نمی‌کند و این برای او خوب جواب می‌دهد – در حالی که من به طور مداوم غذای خود را دنبال می‌کنم، که برای من عالی است!

همه ما در مسیر سلامتی و کاهش وزن خود در جایگاه خود هستیم.

برای این چالش، من دوست دارم همه ما در اهداف فردی خود از یکدیگر حمایت و تشویق کنیم. بسیاری از افراد گروه ما سال‌هاست که کتو یا کربوهیدرات کم مصرف می‌کنند، و ایده‌ها و بینش زیادی برای به اشتراک گذاشتن با افرادی که تازه شروع به کار کرده‌اند دارند.

برخی از افراد به دلایل سلامتی علاوه بر کاهش وزن، کتوز تغذیه ای را حفظ می کنند. برخی از افراد در حالت تعمیر و نگهداری هستند و برخی تازه در حال یادگیری ماکروها هستند.

چیزی که من بیش از همه می‌خواهم و شخصاً به آن نیاز دارم، یک فضای امن و یک جامعه دوستانه است که در آن همه بتوانیم بازخورد دریافت کنیم و احساس مشارکت داشته باشیم، ایده‌های خود را به اشتراک بگذاریم، خودمان و یکدیگر را در قبال اهدافمان مسئول بدانیم، انگیزه و حمایت پیدا کنیم – و همه مثبت باشیم. تغییرات سالم در زندگی ما، با هم! 💖

🌟 توجه: ایده آل است که وزن اولیه خود را در جایی یادداشت کنید – چه بخواهید آن را به نظر هدف خود اضافه کنید، چه آن را در برنامه مورد علاقه خود وارد کنید یا فقط آن را در جایی خصوصی بنویسید. ممکن است تعجب کنید که بدن شما چقدر خوب پاسخ می دهد، حتی اگر هدف شما به طور خاص مربوط به وزن نباشد!

اگر وارد هستید، فقط یک نظر در اینجا بگذارید و اهداف خود را بیان کنید!

اگر دوست دارید با چیزی کوتاه، کوچک و آسان شروع کنید. 😉

شما می توانید در اینجا در وبلاگ من نظر دهید، یا اگر در گروه خصوصی فیس بوک ما هستید، در مورد این پست گروه خصوصی نظر دهید.

ممکن است انگیزه نداشته باشید. اشکالی ندارد! این نقطه چالش است: به خودت را به چالش بکش برای انجام کاری در جهت درست با یک تعهد کوچک شروع کنید و فقط ببینید چه حسی دارد! اغلب اوقات، شما انگیزه خود را پیدا خواهید کرد… طرف دیگر آن تعهد و عمل 😉

بیایید دسامبر را به یک سرگرمی “شاد و سلامت” تبدیل کنیم. ماه… با هم. 💯❣️

من دوست دارم هر سوالی دارید بشنوم، هر چیزی که برای شروع به کمک نیاز دارید، و البته – هدفی که این هفته به آن متعهد هستید، برای شروع بشنوم.

اگر برای تصمیم گیری در مورد اینکه در چه موردی خود را به چالش بکشید به کمک نیاز دارید، بیایید چت کنیم! یا اگر مطمئن نیستید که می‌توانید متعهد شوید، یا مطمئن نیستید که واقعاً می‌خواهید، نظر بدهید و ما نیز می‌توانیم درباره آن بحث کنیم.

اینجا برای و با شما… xo

بهترین،
لین تری
با نام مستعار @LowCarbTraveler

اینستاگرام کم کربوهیدرات @lowcarbtraveler @lowcarbtraveler pinterest کربوهیدرات کم



Netrition – فروشگاه برتر تغذیه اینترنت!


جعبه اسنک کم کربوهیدرات