طرز تهیه رشته فرنگی و سوپ مرغ – دکتر رویا هادیمیان


طرز تهیه نودل و سوپ مرغ

سوپ یکی از سالم ترین غذاهای جهان است. درست است که یک کاسه سوپ داغ هنگام سرماخوردگی حال ما را خوب می کند ، اما سوپ فقط غذای سرماخوردگی نیست. این سوپ همچنین یک غذای عالی کم کالری و سالم برای افرادی است که رژیم دارند. خوردن سوپ یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند سبزیجات بیشتری در رژیم غذایی خود بخورید. از سوی دیگر ، سوپ آب بدن را تأمین می کند. هرچه سبزیجات و آب بیشتری بخورید ، مدت زمان بیشتری سیر می شوید. به همین دلیل است که ما می گوییم سوپ یک غذای رژیمی عالی برای کسانی است که می خواهند وزن خود را کاهش دهند. رشته فرنگی و سوپ مرغ همچنین کلسترول و سدیم خون را کاهش می دهند. به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم طرز تهیه نودل رژیمی و سوپ مرغ را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه نودل و سوپ مرغ

  • روغن زیتون: دو قاشق چایخوری
  • کرفس خرد شده: دو فنجان
  • قارچ ورقه شده: دو فنجان
  • پیاز خرد شده: دو فنجان
  • فیله مرغ: یک عدد
  • سیر رنده شده: دو قاشق چایخوری
  • رشته فرنگی پخته: سه فنجان
  • آب مرغ: هشت لیوان
  • جعفری ، پونه کوهی ، نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه نودل و سوپ مرغ

  • روغن زیتون را در یک تابه نچسب بریزید و درجه حرارت متوسط ​​را تنظیم کنید.
  • کرفس ، قارچ و پیاز را در روغن بریزید تا به آرامی سرخ شوند. این مرحله حدود پنج دقیقه طول می کشد.
  • مرغ خرد شده را با سیر و فلفل سیاه به تابه اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب مخلوط شود.
  • رشته فرنگی ، آب مرغ و سبزیجات تازه را اضافه کرده و بگذارید بجوشد.
  • هنگام جوش آمدن غذا حرارت را کاهش دهید.
  • ظرف را روی آن قرار دهید و حدود 10 تا 15 دقیقه بجوشانید.

اطلاعات تغذیه ای در مورد رشته فرنگی و سوپ مرغ

اطلاعات تغذیه ای زیر برای یک کاسه متوسط ​​از این سوپ است.

  • کالری: 223
  • پروتئین: 20 گرم
  • کربوهیدرات: 21 گرم
  • فیبر غذایی: 5 گرم
  • چربی: 1 گرم
  • کلسترول: 41 میلی گرم
  • سدیم: 171 میلی گرم

برای استفاده از رژیم غذایی آنلاین دکتر روی هادیمیان روی پیوند زیر کلیک کنید:

رژیم آنلاین دکتر روی هادیمیان را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید