سیب زمینی شیرین پر شده با لوبیا سیاه


رژیم غذایی مدیترانه ای به اشتراک گذاری این دستور العمل سیب زمینی شیرین پر از لوبیا سیاه را آسان کرد. این یک دستورالعمل ساده اما خوشمزه کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای است که برای ناهارهای روزهای هفته عالی است.

کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای آسان شد



ما اولین کتاب آشپزی خود را در دسامبر 2020 به نام منتشر کردیم رژیم مدیترانه ای آسان شد. این یک کتاب عالی برای هر کسی است که در رژیم غذایی مدیترانه ای تازه وارد است یا فقط به دنبال دستور العمل های خوشمزه و تازه است.

اشتراک کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای

کتاب آشپزی رژیم غذایی مدیترانه ای پر از توصیه های مفید، نکات و 75 دستور غذا (همه با عکس) است.


اطلاعات بیشتر را اینجا ببینید – کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای آسان شد.

دستور العمل کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای را به اشتراک بگذارید

از آنجایی که کتاب مدتی است منتشر شده است، فکر کردیم اشکالی ندارد که چند دستور العمل از کتاب را در اینجا در The Domestic Dietitian به اشتراک بگذاریم.


ما قبلاً فقط یک دستور غذای دیگر را قبلاً از کتاب منتشر کرده بودیم – این یک تابه مرغ پخته کنگر و لیمو. این یک موفقیت بزرگ و یکی از بهترین دستور العمل های مشترک از سوی افرادی بود که کتاب آشپزی را خریداری کرده اند.

دستور العمل کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای که امروز به اشتراک می گذاریم برای یک ناهار سریع عالی است.

سیب زمینی شیرین پر شده با لوبیا سیاه

این دستور بسیار آسان است و فقط به چند ماده نیاز دارد. با این حال، سیر کننده، متعادل، مبتنی بر گیاه است و می توان آن را از قبل آماده کرد. برای ناهار روز هفته چطور؟

این یکی از موارد مورد علاقه ما در بخش ناهار کتاب آشپزی است. بعلاوه آن نیز بسیار مقرون به صرفه است. چه کسی آن را دوست ندارد؟

چند نکته مفید برای این دستور غذا –

دستور العمل کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای
  • می توانید سیب زمینی های شیرین خود را از قبل بپزید و سپس آنها را دوباره گرم کنید تا این دستور پخت سریعتر شود
  • ما از کنسرو لوبیا سیاه استفاده می کنیم و فقط چند دقیقه آنها را روی اجاق گاز گرم می کنیم، اما در صورت تمایل می توانید زمان بیشتری را صرف کنید و از لوبیا سیاه خشک استفاده کنید.
  • به جای خامه ترش از ماست یونانی استفاده کردیم. می توانید از هر نوع ماست یونانی ساده ای که ترجیح می دهید استفاده کنید.

چگونه این دستور غذای مدیترانه ای الهام گرفته شده است؟

ما این سوال را با دستور العمل های خود بسیار متوجه می شویم. شعار ما این است که هر چیزی را می توان با انجام چند اصلاح به یک دستور غذای رژیم مدیترانه ای تر تغییر داد. این دستور غذا، کادرهای زیر را برای ما بررسی می کند –

  • پایه گیاهی با سیب زمینی شیرین که ستاره غذاست
  • حاوی لوبیا سیاه برای فیبر و پروتئین است
  • کمی ماست یونانی فقط روی آن استفاده می شود
  • گیاهان و ادویه جات تازه طعم زیادی را ارائه می دهند
  • آووکادو مقداری چربی سالم برای سیر کردن و متعادل نگه داشتن آن فراهم می کند

دستور غذا را اینجا بگیرید

اگر دستور غذا را امتحان کردید و نظرتان را به ما اطلاع دهید. ما را در شبکه های اجتماعی تگ کنید تا در نهایت به اشتراک بگذارید.

سیب زمینی شیرین پر شده با لوبیا سیاه

سیب زمینی شیرین پر شده با لوبیا سیاه با ماست لیموی چیلی

به اشتراک گذاشتن دستور العمل کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای آسان از رژیم غذایی مدیترانه ای آسان – این سیب زمینی شیرین پر شده با لوبیا سیاه.

نویسنده برین مک داول، RDN در The Domestic Dietitian

  • 2
    متوسط
    سیب زمینی های شیرین
  • 1
    فنجان
    لوبیا سیاه، آبکش شده و آبکشی شود
  • 1/4
    فنجان
    ماست یونانی ساده
  • 1
    قاشق غذاخوری
    پودر فلفل قرمز
  • 1
    قاشق غذاخوری
    آب لیمو
  • 1
    متوسط
    آووکادو، خرد شده
  • 2
    قاشق غذاخوری
    گشنیز تازه، خرد شده

  1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید

  2. سیب زمینی های شیرین را مستقیماً در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که کاملا پخته شوند، بپزید. وقتی چنگال را داخل آن می‌چسبانید، باید نرم باشند. اجازه دهید قبل از پر کردن کمی خنک شوند

  3. در حالی که سیب زمینی ها در حال پختن هستند، لوبیا سیاه را در یک قابلمه کوچک بریزید و به مدت 5-7 دقیقه روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

  4. در یک کاسه کوچک، ماست یونانی، پودر فلفل قرمز و آبلیمو را با هم مخلوط کنید.

  5. هنگامی که سیب زمینی شیرین کمی خنک شد، یک خط از وسط ببرید تا باز شود. هر سیب زمینی شیرین را با لوبیا سیاه پخته شده، آووکادو و گشنیز پر کنید. سس ماست یونانی را روی آن قرار دهید.

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 12 ژانویه 2022