سیب زمینی سرخ کرده با رزماری


سیب زمینی له شده طلایی ترد با رایحه معطر و گیاهی رزماری. آیا چیز بهتری وجود دارد؟ بله، وجود دارد! سرخ کن هوا سیب زمینی ها را با رزماری له کرد و فقط با کمی روغن زیتون پخته شد، به جای سرخ کردن در دیگ های روغن! این همان چیزی است که این دستور غذا در مورد آن است! فقط با 6 ماده – سیب زمینی، روغن زیتون، سیر، رزماری، نمک و فلفل – می توانید این دستور العمل شگفت انگیز سیب زمینی سرخ کن هوا را در حدود 45 دقیقه درست کنید. من به شما می گویم، اینها اکنون سیب زمینی های مورد علاقه من هستند، زیرا درست کردن آنها با سرخ کن دستی من بسیار آسان است، اما بسیار سالم و خوشمزه است. شما از کل سیب زمینی – پوست و همه – فقط با کمی مواد اضافه شده استفاده می کنید.

من دوست دارم آنها را با نان سبزیجات، توپ های گیاهی یا نان های گیاهی سرو کنم. آنها برای تعطیلات، وعده های غذایی ساده در شب، شام های ویژه یکشنبه، و هر چیز دیگری عالی هستند. بعلاوه، این دستور العمل ضد آلرژی، گیاهخواری، بدون گلوتن است و می تواند بدون نمک درست شود.

سیب زمینی سرخ کرده با رزماری

سیب زمینی سرخ کرده با رزماری

طرز پخت سیب زمینی در سرخ کن هوا

این دستور یک نقطه شروع عالی برای طرز تهیه سیب زمینی در سرخ کن هوا است. این یک دستور العمل ساده بسیار اساسی است. به سادگی سیب زمینی ها را بجوشانید تا کمی نرم شوند. رویه روغن زیتون، سیر، رزماری را درست کنید. سیب زمینی ها را با یک لیوان یا شیشه خرد کنید، روی آن را بریزید و فقط در 8 تا 10 دقیقه آنها را در سرخ کن هوا بپزید، وویلا، آماده اید!

سیب زمینی سرخ کرده با رزماری

سیب زمینی سرخ کرده با رزماری

سیب زمینی سرخ کرده با رزماری

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

به دنبال بهترین دستور العمل در مورد نحوه درست کردن سیب زمینی در سرخ کن هوا هستید؟ این سیب‌زمینی سرخ‌کن ساده و سالم ۶ ماده‌ای ساده و سالم با رزماری، دستور پخت سیب‌زمینی سرخ‌کن بادی کلاسیک شما از این پس است.


  • 1 پوند سیب زمینی کوچک با پوست نازک (یعنی یوکان گلد، پوست قرمز، خامه ای)
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 3 حبه سیر، خرد شده
  • 1 ½ قاشق غذاخوری رزماری تازه خرد شده
  • ½ قاشق چای خوری نمک (اختیاری، به دلخواه)
  • ½ قاشق چای خوری فلفل سیاه


  1. سیب زمینی ها را با برس سبزیجات بشویید و آنها را کامل و بدون پوست رها کنید.
  2. سیب زمینی ها را در یک قابلمه بزرگ قرار دهید. به اندازه ای آب اضافه کنید که فقط روی سیب زمینی ها را بپوشاند، درب آن را بپوشانید و بگذارید بجوشد. سیب زمینی ها را روی حرارت متوسط ​​بپزید تا زمانی که وقتی با چنگال سوراخ می شوند نرم شوند، اما همچنان سفت و دست نخورده باشند (زیاد نپزید). حدود 15-20 دقیقه بلافاصله از روی حرارت بردارید و آب را تخلیه کنید. کنار بگذارید، اما سرد نکنید.
  3. در حالی که سیب زمینی ها در حال پختن هستند، روغن زیتون را در یک تابه کوچک گرم کنید. سیر، رزماری، نمک (در صورت استفاده) و فلفل سیاه را اضافه کنید و روی حرارت ملایم تفت دهید تا سیر طلایی شود (حدود 4 دقیقه). از روی حرارت بردارید.
  4. سیب زمینی های پخته شده را روی تخته برش یا ورقه پخت قرار دهید تا فضای کافی بین سیب زمینی ها برای خرد شدن آنها وجود داشته باشد. برای خرد کردن سیب‌زمینی‌ها از یک شیشه یا شیشه‌ای استفاده کنید و به اندازه کافی فشار وارد کنید تا هر سیب‌زمینی صاف شود تا حدود 1 اینچ ضخیم شود.
  5. هر سیب زمینی را با کمی مخلوط روغن زیتون بمالید.
  6. سیب زمینی های له شده را با روغن زیتون در سبد سرخ کن هوا با دقت قرار دهید و فقط یک لایه سیب زمینی ایجاد کنید. سرخ کن هوا را روی 400 تنظیم کنید و 8 تا 10 دقیقه بپزید تا سیب زمینی ها روی سطح قهوه ای طلایی شوند. سیب زمینی های پخته شده را بردارید و این کار را تکرار کنید تا همه سیب زمینی ها پخته شوند.
  7. بلافاصله سرو کنید. 4 وعده (هر وعده 4 اونس) درست می شود

یادداشت

تکه های خرد شده سیب زمینی را دور نریزید. آنها را در سرخ کن هوا همراه با سیب زمینی بپزید.

  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • زمان پخت: 33 دقیقه
  • دسته بندی: ظرف جانبی
  • غذا: آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 وعده
  • کالری: 144
  • قند: 1 گرم
  • سدیم: 1 میلی گرم
  • چربی: 7 گرم
  • چربی های اشباع شده: 1 گرم
  • کربوهیدرات ها: 21 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • پروتئین: 3 گرم

کلید واژه ها: سیب زمینی در سرخ کن، طرز پخت سیب زمینی در سرخ کن، طرز تهیه سیب زمینی در سرخ کن

برای سایر غذاهای جانبی وگان، بررسی کنید:

قاچ های سیب زمینی شیرین سوخاری کلاسیک
لوبیا پخته گیاهی
سبزیجات زمستانی برشته با زعتر
کلم بروکسل بو داده افرا و بالزامیک

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.