سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

این فصل برای تجدید است ، و ما نمی توانیم راهی بهتر از برنامه های ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاس های FC @ Home می شود که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود بیدار شوید و چه با یکی از مربیان متخصص ما آشنا شوید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار در مرحله خود نگه دارید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

اول مارسخیابان روز ملی کره بادام زمینی است و اگرچه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، هر کسی؟) کره بادام زمینی نیز می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

تجزیه غذا برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • ضخیم: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • زکری: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت خنده دار: ویتامین های کمپلکس B از 8 ویتامین مختلف مختلف B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • هضم
  • چشم انداز
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی دارای خواص بد و فوق العاده ای برای سلامتی است ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

میان وعده های کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه های چوبی (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست / باگت با کره بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم که بهترین کره بادام زمینی کدام است – ترد یا خامه ای. پس از یک بحث طولانی ، ما به این پاسخ رسیده ایم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و این روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک مکمل تازه کننده برای آموزش ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما 60 تا 70 درصد آب دارد ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود ، که شامل موارد زیر است:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، حفظ آب بدن نیز به دفع باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را نرم کنید
  • اثربخشی تمرین را افزایش دهید

حقیقت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

درست مانند غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، قسمت های خود را کنترل کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده می گوید که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 لیوان (زن) تا 15 لیوان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، مطمئن شوید که همیشه یک لیوان H سرد و گوارا را بالا می برید2آه پس از یک جلسه آموزشی ارزشمند. به سلامتی!

عملکرد عضویت

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز ، بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو برجسته ما در این ماه است. با داشتن مسابقات قهرمانی بدنسازی زیاد ، او همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر اراده باشد ، راه است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند عفونی او هر مکانی را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترسیدن خوب است ، اما به راه خود ادامه می دهیم و همیشه راهی برای “کارکردن” پیدا می کنیم.

پس از یک تصادف رانندگی طاقت فرسا او را فلج کرد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود برای بازگشت به ورزشگاه کرد. به جای پشیمانی و فرو رفتن در گودال ناامیدی ، او شروع به تمرکز روی کاری کرد که می تواند انجام دهد. شعاری که پدرش در سنین پایین به او پیشنهاد داد: “نگران کارهایی که نمی توانی بکنی باش”. هارولد با این درس زندگی که همیشه در سرلوحه کار خود قرار داشت ، برای رسیدن به اهدافی که تعیین کرده بود ، از هیچ کاری متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد به طور منظم به ورزشگاه خود می رفت ، اما می دانست که باید شیوه تمرین خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این اقتباس هیچ کاری برای متوقف کردن ورزش یا توجه او به جایزه انجام نداد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد کینگ کنگ کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و درباره سفر الهام بخش و انگیزشی او بیشتر بدانید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خودمان ، بلکه به برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، وجود ندارد.

کاترین سویزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن در ماراتن برای “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون آمد و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زنی بود که در ماراتن بوستون شرکت کرد. او مسابقات را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان حمایت می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های آموزشی خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور هیچ راهی نداشت. چه زمانی آموزش با مشارکت جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک پدیده فرهنگی فوران کرد. در نهایت ، زنان می توانند با آرامش و راحتی در خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و پیشرفت آن باعث ایجاد بسیاری از آموزش های تقلیدی (اما هرگز تکراری) آموزش های خانگی نشد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که اوپن 2005 فرانسه چرخید ، باز هم زنان با وجود بازی و دورهای یکسان جوایز نقدی کمتری نسبت به مردان دریافت کردند. ونوس ویلیامز استدلال می کند که بازیکنان تنیس در واقع باید همانند مردان حقوق بگیرند. با وجود درخواست های پرشور او برای کارکنان مسابقات ، او رد شد. این امر فعالیت او را متوقف نکرد ، زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین مبارزه می کرد. در سال 2007 ، او برنده مسابقات ویمبلدون شد – و جایزه نقدی مشابه همتای مرد او.

FITCO 3 8 زن 3

فرمول بندی!

استفاده از شکل مناسب برای ورزش نه تنها از شما در برابر از دست دادن حرکت و انرژی که می تواند برای تنظیم واقعی استفاده شود محافظت می کند ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه ها اکسیژن بهتری دریافت می کنند ، بنابراین می توانید کارآمدتر و در یک ترتیب بهتر تمرین کنید. یکی دیگر از مزایای شکل مناسب؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را توسعه دهید.

اشتباهات رایج در قالب آموزش عبارتند از:

  • کشش یا کشیدن شکم مستلزم این است که از فشار آوردن گردن خودداری کنید
  • وضعیت آرنج – شانه زدن و پیچ خوردن دوسر بازو مستلزم نزدیک بودن آرنج به بدن شما است
  • وضعیت زانو – اسکوات مخصوصاً به زانوها نیاز دارد تا در راستای انگشتان پا قرار بگیرند.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر اثربخشی به شکل مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه تمرکز خود را بر روی اسکوات با دمبل گذاشتیم ، زیرا بیشترین احتمال شکل نادرست وجود دارد.

ویدئوی زیر شکل صحیح را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام بازدید از باشگاه ورزشی آن را با خود نگه دارید.

بکشیش: دمبل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را در حالت راست نگه دارید در حالی که بالای وزنه را در دستان خود نگه می دارید.

DumbellSquat

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که برنامه معمول خود را با یک فاصله کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای دیگری نیز برای ورزشگاه به همراه دارد. جدا کردن آخر هفته ها از ورزش های سنگین تنبلی نیست! در واقع ، با اجازه دادن به شما به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 روز چرت

  • ریکاوری عضلات
  • بدن برای تعمیر
  • سیستم عصبی برای بازسازی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیز دیگری که به عنوان سرگرمی یا عزیزان دوست دارید بگذرانید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط سرگرمی است که مدتهاست برای کودکان و وعده های غذایی بعد از روز شکرگزاری اختصاص داده نشده است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح هزینه اضافی به شما بدهد.

چرت زدن مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود بهره وری
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

وقتی تصمیم به چرت زدن دارید (متفاوت از هر زمان دیگری) ، مهم است که به چند نکته توجه کنید.

  • چرت زدن باید کوتاه باشد (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از سقوط کامل حساب نمی شود.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. هر لحظه بعد از آن می تواند برنامه خواب شبانه شما را مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در یک منطقه راحت و تاریک بدون هیچ گونه حواس پرتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

اختصاص یک روز یا کمی زمان برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که برای شارژ کردن و تازه کردن ، گهگاه سرعت خود را کاهش دهید.

تجدید حیات با شما آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان تکان می خورند و حشرات … حشرات هستند. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و دیدگاه مثبتی از زندگی به خود ارائه دهید. این که آیا شما در حال بازیابی روال قدیمی خود هستید یا دوباره یک سفر تناسب اندام را شروع می کنید ، وارد شوید و ببینید در سالن بدنسازی چه اتفاقی می افتد. ما همیشه سر و صدا می کنیم تا مطمئن شویم به اهداف آموزشی خود دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید