سال نو برای سلامتی بهتر


سال جدید همیشه مجموعه ای جدید از راه حل ها و تمایل به پیشرفت را به همراه دارد. چه شما خود را تکان داده اید و یا کمی تلو تلو خورده اید ، ما می خواهیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما آن را دارید. تنها چند عادت برای شروع بهبود لازم است ، و شما قبلاً این مراحل را امسال انجام داده اید. با پایان اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: درست است! شما سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی بدون گلوتن 15 ژانویه بودث و مهم نیست که در سالهای اخیر چقدر غذا و حتی فرهنگ عامه ما را تحت سلطه خود درآورده است ، گلوتن همیشه وجود داشته است. چیزی که به تازگی آشکار شده است تأثیر آن بر افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند. ما می خواستیم در این ماه به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کنیم بفهمید این چیست و چگونه با آن کنار بیایید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام متداول پروتئین های موجود در گندم (توت فرنگی ، استخوان های سفت ، سمورا ، بلغور ، املایی ، فارینا ، فارو ، گراهام ، گندم و EINKORN KAMUT®) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی بین گندم و چاودار است. * * در اصل ، گلوتن به غذاها کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (آیا می فهمید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما خوب نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و برخی از محصولات دیگری که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگهداری غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ ها
  • شیرینی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی یک جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش جدی نسبت به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • تورم و گاز.
  • معده درد.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. به احتمال زیاد به گندم ، جو و غیره حساسیت دارید. به جای خود گلوتن علت باشد اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا بتوانید به طور دقیق از آن مطلع شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی همه افراد متفاوت هستند ، و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر بیماری سلیاک ندارید و حساسیت دارید ، اما متوجه شدید که رژیم بدون گلوتن فقط به شما احساس خوبی می دهد ، ادامه دهید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

زنجیره ماه

از آنجایی که سال نو است ، ما می خواهیم با ارائه بیش از یک سبک مختلف تمرین ، بهترین کار را انجام دهیم. در این ماه تمرکز ما بر عادات بهداشتی کوچکی است که می توانید برای شروع قوی و حفظ خوب در طول سال اتخاذ کنید.

عادت بهداشتی 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید پس از بالا رفتن از پله ها یا پس از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشت ، خس خس خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. ثابت شده است که فعالیت های قلبی عروقی با افزایش اکسیژن بیشتر به بدن ، انرژی را افزایش می دهد. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری پیروز شوید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را بالا ببرید (آیا در مورد دونده سطح بالا چیزی شنیده اید؟)
  • کمک کنید به خواب بروید
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

نیازی نیست که برای Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در حقیقت ، وقتی توده ای تمیزتر (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو ، کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید این پوندهای مزاحم را از دست بدهید یا وزن خود را افزایش دهید ، تمرینات با وزنه مناسب ترین روال تناسب اندام شما است. با تیم تخصصی ما وزن خود را حفظ کنید پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرین خود داشته باشید.

می توانید کمی شروع کنید و ادامه دهید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • این خیلی بیشتر!

عادت بهداشتی 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا با سلیقه همه سازگار است. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که در طول تمرین انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و از آنجا که ما برای محافظت از شما به قوانین سختگیرانه پایبند هستیم امن تر، می توانید با آرامش در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند ، بلکه می تواند به شما کمک کند:

  • وزن کم کنید
  • مسئولیت پذیر باشید
  • دوست پیدا می کنم
  • مسافت بیشتری را طی کنید – یا تکرار کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا از ما به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاس های ما را پیدا کنید که می توانید در ورزشگاه یا در خانه شرکت کنید.

عادت سلامتی 4: دستگاه های تناسب اندام

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید کسی را بالا نگه دارید یا با وارد کردن وارونه او را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید خود را وفق داده و سالم بمانید.

دستگاه های تناسب اندام ما علاوه بر تعریف ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان آموزش را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

عضو برجسته

ما هر ماه دوست داریم بر سر یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را تجسم می کند و باعث می شود قوی بمانیم ، فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار به باشگاه می روید ، از Bryce ازredcon_bryceb برای دیدن نمونه هایی از دینامیت در مورد چگونگی ایجاد عضله و استفاده از ماشین های ما دیدن کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست پویا در باشگاه بدنسازی مشتاق مشتاقی است که همیشه به جنبه های روشن نگاه می کند و روز را روی پای خود از دست نمی دهد. او از نکات خرید و لبخندهای مشترک – همراه با احساس تناسب اندام – لذت می برد.

Bryce را در اینستاگرام (redcon_bryceb) برای نکات ماشین دنبال کنید و الهامات خود را به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه کاربردی برای این کار داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر تناسب اندام است.

همانطور که دوست خود را با خود به سالن بدنسازی می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمی عالی است:

  • از کارت رایگان 5 روزه استفاده کنید
  • مشاهده برنامه کلاس ها
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما قبلاً وارد سال جدید شده ایم و امیدواریم شما این قطعنامه ها را تکان دهید. به یاد داشته باشید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که شما بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، بیشتر محافظت شده ، بزرگتر و آماده توقف و آموزش است. بی صبرانه منتظر دیدار یکدیگر هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید