سالم ترین روش چاشنی لاته با کدو تنبل


چیزی در بسیاری از مغزهای ما قبل از افتادن حتی یک برگ از درخت تغییر می کند: این فصل برای ادویه کدو تنبل است. و هر چیزی را که می خواهید مسخره کنید! کلیشه ای یا معمولی ، اما در اصل ، طعم کدو تند خوشمزه است و به دلایلی توصیف ناپذیری دارد.

بزرگترین راه حل برای این همه لذت بردن از اعتدال از چیزی است که دوست دارید. اگر انتظار دارید هفته ای یک بار از هفته تا پایان آگوست تا پایان نوامبر PSL داشته باشید ، لطفاً استرس داشته باشید و استرس نداشته باشید. اعتدال و تعادل کلیدی هستند و در اینجا این توصیه به شما ارائه می شود – چگونه در مورد مصرف خود مراقب باشید (و اگر تمایل دارید ، آگاهانه در حالی که از هر ثانیه لذت می برید و لذت می برید!) ، و در صورت نیاز به این ، چگونه می توان سلامتی خود را انجام داد. اصلاح کدو تنبل هر روز.

جایی که لاتس اشتباه می کند

شکر ، شکر ، شکر … در حالی که شکر (گلوکز) مال ماست منبع اصلی انرژی برای مغز، اکثر آمریکایی ها مصرف می کنند مسیر بیش از حد آن – به ویژه شکر افزوده شده (بازیگر اصلی فصل چاشنی کدو تنبل).

اگر تا به حال یک PSL کلاسیک Starbucks نوشیده اید ، می دانید که این یک نوشیدنی فوق العاده شیرین و تقریبا شربت دار است. این به این دلیل است که در PSL بزرگ بیشتر از مقدار قند اضافه شده وجود دارد بزرگسالان باید در طول روز مصرف کنندبه این قهوه متوسط ​​با 50 گرم قند تقریباً حاوی است هزینه دو روز شکر اضافه شده به عنوان مثال ، پیراشکی می تواند حدود 15-30 گرم شکر ، یک نان اسنیکر 20 گرم وزن داشته باشد و یک جعبه کوکاکولا 33 گرم وزن دارد. بنابراین تا زمانی که آن را نگوییم هرگز از این نوشیدنی خوشمزه پاییزی لذت ببرید ، * واقعاً مهم این است که وقتی از خواب بیدار می شوید و قهوه می نوشید این شرایط را داشته باشید – و متوجه نشوید که حاوی قند در شیرک شیک است.

استارباکس به وضوح تنها عرضه کننده قهوه کدو تنبل ادویه دار در شهر نیست. بسته به منطقه شما ، Dunkin ‘Donuts ، McDonald’s ، Peet’s ، Krispy Kreme ، Wawa و (ما فرض می کنیم) و فروشگاه های محلی خود را دارید. در این زمان از سال قهوه کدو تنبل در همه جا وجود دارد و در حالی که دستور العمل دقیق آن متفاوت است ، می توانید شرط ببندید که در کالری و شکر صرفه جویی نمی کند.

نکاتی برای سفارش یک کافه سالمتر از ادویه کدو تنبل Lattes

سالم ترین گزینه داشتن PSL در خانه است ، اما این همیشه برای همه امکان پذیر نیست. دلیلی وجود دارد که این کافه های رعد و برق بسیار محبوب هستند: راحتی. بنابراین ، اگر می خواهید طعم پاییزی را در لیوان صبح خود قرار دهید ، اما این کار را در خانه انجام نمی دهید ، در اینجا نکاتی را برای سفر بعدی خود به کافه ارائه می دهیم.

بدانید چه چیزی در آن وجود دارد

دستور قهوه خود را بشناسید و دریابید که در مورد چه چیزی مایل به مصالحه هستید.

پمپ سس ادویه کدو تنبل بسته به اینکه از کدام کافه دیدن می کنید متفاوت خواهد بود. در سالن های روشن پری دریایی سبز (این Starbucks است ، FYI) ، سس ادویه کدو تنبل 30 کالری و 7.5 گرم شکر در هر پمپ دارد. پمپ وانیل تقریباً 20 کالری و 5 گرم شکر دارد.

شیر ، خامه و شیرهای جایگزین متفاوت است – احتمالاً اگر به طور منظم قهوه می نوشید از این تفاوت ها آگاه هستید. تغییر شیر برای صرفه جویی در کالری احتمالاً به اندازه کاهش قند یک استراتژی م effectiveثر نیست ، مگر اینکه مستعد خامه سنگین و لاته پخته باشید (در این صورت ، تنظیم شیر انتخابی شما تأثیر قابل توجهی خواهد داشت).

درخواست پمپ های کمتر یا طعم کمتر (کمی راه طولانی است)

مقدار سس موجود در PSL استاندارد – هر چند خوشمزه – تهاجمی است.

اندازه کوچکتر بگیرید

آیا به تهویه نیاز دارید؟ آیا از یک PSL کوچک راضی هستید و شاید در صورت نیاز به تقویت بیشتر ، بعداً قهوه معمولی را پیگیری کنید؟

شلاق را کنار بگذارید

خامه ترش خوشمزه است ، اما اگر بتوانید بدون آن زندگی کنید ، یک مقدار قند ، چربی و کالری را برای شما ذخیره می کند.

سعی کنید ادویه جات ترشی جات بیشتری اضافه کنید

ادویه جات کالری یا شکر اضافه نمی کنند ، اما سس کدو اضافه می شود. بیشتر اوقات ادویه (دارچین ، جوز هندی و …) را بیشتر از خود کدو تنبل دوست داریم. آیا تا به حال کدو تنبل معمولی بدون ادویه میل کرده اید؟ آیا این طعم را دوست دارید یا آن را با ادویه پای کدو تنبل دوست دارید؟ ما پرونده خود را رها می کنیم.

Cold Brew را از کرم کدو تنبل امتحان کنید

اگر در Starbucks هستید ، این گزینه سالم تر و شاید حتی خوشمزه تر (به نظر ما) است. در مقایسه با اندازه بزرگ ، PCCB 130 کالری کمتر و تقریبا 20 گرم قند کمتر (!!) نسبت به PSL دارد. آن را بدون شربت وانیل در قهوه (یعنی فقط خامه کدو در بالا) امتحان کنید – همچنان شیرین و معطر است ، اما می توانید قند را 10 گرم دیگر کاهش دهید و در مجموع 40 کالری را کاهش دهید (در یکی بزرگ)

4 روش سالم برای تهیه لاته کدو تنبل خود

در هر کجا چه چیزی سفارش دهید: PSL کوچک و نیمه شیرین بدون کمی و ادویه کدو اضافی

همانطور که گفته شد ، سس پمپ را پمپ می کند. لاته خود را با نصف مقدار پمپ و بدون خامه بردارید – در عوض کمی ادویه به آن اضافه کنید تا طعم بیشتری به دست آورد. قهوه شما همچنان شیرین و خوشمزه است ، با ادویه جات گرم کننده ، اما از نظر شاخص کالری بسیار سبک تر است. شیر خود را با توجه به ترجیحات غذایی و اهداف کالری خود انتخاب کنید. بهترین چیز در مورد این سفارش؟ این فقط مختص استارباکس نیست. تقریباً هر کافی شاپ یا کافی شاپ با دستور PSL (حداقل دستور العمل های مبتنی بر شربت و سس) می تواند این تغییر را برای شما ایجاد کند. “نیمه شیرین” رمز جادویی در اینجا است. و در صورت شک ، از آنها بپرسید که چگونه لاته خود را می سازند!

در هر کجا چه چیزی سفارش دهید: پمپ لاته با سس کدو (یا شربت)

اگر فقط یک مربا و عطر می خواهید ، قهوه معمول خود را بردارید و مقداری از این عطر پاییزی را اضافه کنید. این یک تنظیم کوچک برای چیزی است که در حال حاضر بخشی از روال معمول شما است.

آنچه در Starbucks سفارش دهید: PCCB کمی اصلاح شده

اگر در فصل PSL از Starbucks مقاوم هستید ، سفارش شخصی من کرم کدو تنبل فوق الذکر بدون شربت در قهوه (فقط رویه کرم کدو تنبل) است. شما عطر می گیرید ، احساس شیرینی می کنید ، مقدار زیادی خامه دریافت می کنید ، ادویه می گیرید. بسیار سبک تر است و قهوه شما بیشتر از شیر است (در حالی که لاته در مقایسه با مقدار کمی اسپرسو مقدار کمی شیر دارد). تصویر آخرین مورد من است ، اما من این کرم کدو تنبل را دو برابر کردم ، بنابراین آنچه می بینید دو برابر چیزی است که در یک سفارش استاندارد دریافت می کنید. #تعادل ، امیری؟

چه چیزی در خانه درست کنید: قهوه یا لاته کدو تنبل سالم و سالم تهیه کنید

اگر وقت دارید کاری را در خانه انجام دهید ، می توانید سس ادویه کدو تنبل خود را با استفاده از پوره کدو ارگانیک ، خمیر و عصاره وانیل ارگانیک ، شربت افرا ارگانیک و ادویه پای کدو تنبل تهیه کنید. این روش به شما این امکان را می دهد که بیشترین کنترل را روی کدو تنبل خود داشته باشید و دقیقاً با آنچه که در بدن خود قرار داده اید ارتباط برقرار کنید.

مرحله ی 1: 1c آب ، 1/2 c کدو تنبل ، 1/2 سی سی افرا ، 1 قاشق غذاخوری وانیل و هر مقدار ادویه جات دلخواه (شاید 1/4 قاشق چایخوری – من با قلبم اندازه گیری کردم) مخلوط کنید.

گام 2: مخلوط را بگذارید تا روی اجاق بجوشد و هم بزنید تا خوب مخلوط شود. بجوشانید ، سپس از روی حرارت بردارید.

مرحله شماره 3: بگذارید خنک شود ، در یخچال نگهداری کنید و کمی در قهوه خود استفاده کنید (من دوست دارم با قهوه سرد و شیر جو دوسر را برای “قهوه طعم کدو با بلغور جو دوسر” درست کنم)

آیا خامه فرم گرفته روی PSL خود را دوست دارید؟ همچنین می توانید نسخه کم قند و بدون لبنیات خود را با استفاده از خامه نارگیل و پاشیدن شربت افرا خالص امتحان کنید. آن را در مخلوط کن سریع بزنید تا سبک و کرکی شود و از لاته کدو تنبل سالم تر خانگی خود لذت ببرید. آن را با نمک ادویه پای کدو تنبل تمام کنید.

ردیف پایین

صرف نظر از رویکرد شما در مورد قهوه صبحگاهی آغشته به کدو سبز ، به یاد داشته باشید: مشکلی نیست که از غذاهای مورد علاقه خود بدون تغییر آنها لذت ببرید. این نکات زمانی مفید است که افراط فصلی ماه ها به یک غذای روزانه تبدیل شود یا زمانی که شما به خصوص در مورد سلامتی یا سلامتی مراقب باشید. همه چیز معتبر است! در پایان روز ، مهمترین چیز آگاهی شما از آنچه مصرف می کنید ، این است که آیا با دقت از هر قطره شیرین لذت می برید ، آگاهانه سس خانگی را می پزید یا با دقت اصلاحاتی را انجام می دهید تا غذای شما دقیقاً همان چیزی باشد که در آن روز به آن نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید