سالاد عدس خرد شده با وینگرت آسان


اگر به دنبال یک رژیم غذایی مدیترانه ای و الهام گرفته از ناهار آسان هستید، این دستور غذا برای شماست! این سالاد عدس خرد شده دارای موادی مانند عدس از پیش پخته شده، خیار، فلفل دلمه‌ای و سبزی‌های تازه است تا یک وعده غذایی را در عرض چند دقیقه درست کنید. همه با یک وینیگرت خوش طعم که به آسانی 3-2-1-1 است پر شده است.

ناهار رژیم مدیترانه ای آسان



همانطور که برای تابستان آماده می شویم (برای فصل مورد علاقه من!) من سعی می کنم ایده های ناهار آسانی را تهیه کنم.

تابستان گاهی اوقات دشوار است، به خصوص زمانی که مربوط به ناهار است. بچه‌ها از مدرسه خارج شده‌اند، اما من همچنان در تلاش هستم تا تعادل کاملی بین کار و وقت گذاشتن برای رفتن به گردش‌های تفریحی با آنها پیدا کنم.



چیزی که من متوجه شدم که واقعا کمک می کند، داشتن چند ایده ناهار سریع است. نوع ناهارهایی که اگر از در بیرون می رویم یا از خانه کار می کنیم، می توان به سرعت آن را خورد.

عدس از قبل پخته شده

این عدس های از قبل پخته شده یک غذای اصلی در خانه من است. آنها را می توان سرد (مانند سالاد) خورد یا گرم کرد و در سوپ ها یا غذاهای جانبی استفاده کرد. من عدس خود را در Trader Joe پیدا می کنم، اما شما همچنین می توانید یک دسته بزرگ از عدس را در ابتدای هفته برای استفاده نیز تهیه کنید.



عدس بخش فوق‌العاده‌ای از رژیم مدیترانه‌ای و یک ستاره کوچک تغذیه است. افزودن عدس به وعده های غذایی شما می تواند کمک کند –

  • کاهش سطح کلسترول به دلیل محتوای فیبر بالا
  • شاخص گلیسمی پایین و محتوای فیبر بالا می تواند به تنظیم سطح قند خون برای افراد مبتلا به دیابت کمک کند
  • منبع خوبی از فولات است که برای زنان باردار یا در فکر باردار شدن مهم است
  • منبع خوب آهن
  • منبع پتاسیم است که می تواند به فشار خون و سلامت قلب کمک کند

وارسی چرا ما عدس را دوست داریم (و شما هم باید) برای اطلاعات بیشتر در مورد این حبوبات

سالاد عدس خرد شده

این سالاد یک ناهار گیاهی، سیرکننده و سریع است. شما می توانید مواد تشکیل دهنده را بر اساس ترجیحات خود یا به سادگی آنچه در دست دارید تغییر دهید.

گزینه آماده سازی غذا

این سالاد را می توان از قبل درست کرد و تا چند روز آینده برای ناهار میل کرد. اگر می‌خواهید سبزی‌ها تردتر بمانند، توصیه می‌کنم تا زمانی که آماده خوردن نیستید، لباس نپوشید.

ساده ترین دستور غذای وینیگرت

برای اینکه این دستور غذا را سریع و ساده نگه دارم، از آن استفاده کردم ساده ترین دستور غذای وینیگرت. این دستور العملی است که من در Tiktok دیدم که به آسانی 3،2،1،1 است.

  • روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
  • 2 قاشق غذاخوری سرکه شراب قرمز
  • 1 قاشق غذاخوری خردل دیژون
  • 1 قاشق غذاخوری آب

تکان دادن همه با هم و ویولا، پانسمان انجام می شود.

طرز تهیه سالاد عدس

سالاد عدس خرد شده

سالاد عدس خرد شده با وینگرت آسان

این سالاد عدس خرد شده، یک ایده ساده و ساده برای ناهار رژیمی مدیترانه‌ای است که با طعم‌های تازه مانند خیار، فتا، فلفل دلمه‌ای و سبزیجات پر شده است.

نویسنده برین مک داول، RDN در The Domestic Dietitian

  • 1
    پوند
    عدس از قبل پخته شده
  • 3
    کم اهمیت
    خیار ایرانی خرد شده
  • 2
    فلفل دلمه ای، دانه گرفته و خرد شده
  • 1/4
    فنجان
    پیاز قرمز، خرد شده
  • 3
    قاشق غذاخوری
    زیتون کالاماتا، ورقه شده
  • 1/4
    فنجان
    فلفل موز، ورقه شده
  • 1/4
    فنجان
    فتا پاشیده
  • تزئین – جعفری و ریحان ایتالیایی خرد شده

دستور غذای وینیگرت

  • 3
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون
  • 2
    قاشق غذاخوری
    سرکه شراب قرمز
  • 1
    قاشق غذاخوری
    خردل دیژون
  • 1
    قاشق غذاخوری
    اب

  1. در یک شیشه یا کاسه کوچک، مواد دستور تهیه وینیگرت را با هم ترکیب کنید و آنقدر هم بزنید/تکان دهید تا خوب مخلوط شوند. کنار بگذارید

  2. در یک کاسه بزرگ، عدس های از قبل پخته شده، خیار خرد شده، فلفل دلمه ای، پیاز قرمز، فلفل موز و فتا را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند

  3. قبل از سرو: با جعفری و ریحان تزئین کنید و با وینگرت بپوشید

دستور تهیه سالاد عدس خرد شده

(3 بار بازدید شده، امروز 3 بازدید)

آخرین ویرایش: 24 مه 2022