ساده ترین غذای گیاهی تاکو


من چند هفته پیش برای یکی از دوستانم که برای شنا آمدند این غذای گیاهی و آسان تاکو درست کردم. سریع رفت!



من می‌دانم که غذاهای تاکو زیادی وجود دارد و چیزی «جدید» نیست. با این حال، من این یکی را دوست دارم زیرا بسیار آسان است و به سرعت جمع می شود. به علاوه، گوشت گاو یا لوبیا ندارد، به این معنی که بچه‌های من هم آن را می‌خورند (آن‌ها حبوبات را دوست ندارند) و گیاه‌خواران می‌توانند از آن لذت ببرند.

دستور العمل های پیش غذای آسان

من عاشق حضور مردم هستم، به خصوص در تابستان! علاوه بر این به طور معمول با هم قرار دادن یک بزرگ هیئت غذاخوری، من دوست دارم یک پیش غذای آسان درست کنم تا از آن لذت ببرم.



از آنجایی که هدف رژیم غذایی مدیترانه ای این است که آن را در تمام جنبه های زندگی شما بگنجانید، من هدف خود را ایجاد پیش غذاهایی می دانم که از برخی از این موارد پیروی می کنند. دستورالعمل های رژیم غذایی مدیترانه ای.

  • از جمله میوه و سبزیجات در صورت امکان
  • چربی های اشباع شده و قندهای اضافه شده را به حداقل برسانید
  • گیاهان و ادویه جات ترشی جات
  • در صورت لزوم، آجیل و دانه ها را اضافه کنید
گیاهخواری تاکو دیپ طولانی

چگونه این تاکو دیپ گیاهی در رژیم غذایی مدیترانه ای قرار می گیرد

یکی از اهداف ما همیشه این است که نشان دهیم چگونه حتی غذاهای مورد علاقه شما را می توان کمی تغییر داد تا از رژیم غذایی مدیترانه ای الهام گرفته شود.

چاشنی سیته تاکو
چاشنی تاکو که ما آن را دوست داریم زیرا فاقد مواد نگهدارنده است



این غذای گیاهی تاکو به هیچ وجه یک دستور غذای سنتی مدیترانه ای نیست. همچنین به نظر من یک تاکو دیپ معتبر نیست. با این حال، من آن را دوست دارم و متوجه شدم که به نوعی در هر دو دسته قرار می گیرد.

  • من به جای خامه ترش از ماست یونانی استفاده کردم
    • نسبت به خامه ترش کالری و چربی اشباع کمتری دارد
    • ماست یونانی نیز مقداری پروتئین بیشتری دارد
  • برای چاشنی از این استفاده کردم چاشنی تاکو ملایم Siete
    • بدون غلات، بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون سویا و وگان است
    • هیچ ماده نگهدارنده ای اضافه نشده است
    • مواد تشکیل دهنده غذاهای واقعی هستند
  • از گوشت گاو صرف نظر کردم
    • بسیاری از دیپ های تاکو حاوی گوشت چرخ کرده است
    • هیچ گوشتی برای گیاهخواری و کاهش چربی اشباع آن اضافه نشده است
  • روی سبزیجات انباشته کنید
    • کاهوی خرد شده، گوجه فرنگی خرد شده، پیاز سبز و زیتون تمام طعم مورد نیاز را اضافه می کنند
    • می‌توانید شیب خود را نیز سفارشی کنید – هالاپینو، پیاز قرمز، فلفل دلمه‌ای همگی افزودنی‌های عالی خواهند بود.
گیاهخواری تاکو از نزدیک
دیپ تاکو گیاهی

ساده ترین غذای گیاهی تاکو

این ساده ترین غذای گیاهی تاکو است که از ماست یونانی و سبزیجات تازه برای ایجاد یک پیش غذای خوشمزه و تابستانی استفاده می کند.

نویسنده برین مک داول، RDN از The Domestic Dietitian

  • 1
    فنجان
    ماست یونانی، ساده
  • 1
    فنجان
    پنیر خامه ای زده شده، دمای اتاق
  • 1
    بسته بندی
    چاشنی تاکو ملایم Siete
  • 1
    فنجان
    پنیر چدار، رنده شده
  • 1
    فنجان
    کاهو رنده شده
  • 1/2
    فنجان
    گوجه گیلاسی، خرد شده
  • 3
    پیاز سبز، خلال شده (قسمت سبز و سفید)
  • 1/4
    فنجان
    زیتون، ورقه شده
  • چیپس تورتیلا، چیپس پیتا یا سبزیجات خرد شده برای فرو بردن

  1. در یک کاسه متوسط، ماست یونانی و پنیر خامه ای (در دمای اتاق) را با هم مخلوط کنید، چاشنی تاکو را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ترکیب شوند.

  2. مخلوط ماست یونانی را در کاسه یا ظرف سرو کم عمق بریزید

  3. روی آن پنیر رنده شده، کاهو، گوجه فرنگی، پیاز سبز و زیتون بریزید

  4. روی آن را بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا آماده سرو شود

توجه – توصیه کنید اجازه دهید ماست، پنیر خامه‌ای و چاشنی تاکو حداقل 30 دقیقه قبل از سرو (اگر نه بیشتر) در یخچال بماند تا طعم‌ها با هم ترکیب شوند.

(4 بار بازدید شده، امروز 4 بازدید)

آخرین ویرایش: 23 ژوئن 2022