رتبه دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با خطوط دوچرخه ایمن

نقل مکان به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری کووید -19 می تواند به گذار سختی منجر شود. بدون فرصتهای معمول برای رفتن به رستوران ، کنسرت یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما با چالش هایی روبرو است. وقتی شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو به دلیل مصدومیت از دویدن محروم شدیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری فوق العاده متصل به شهر به ما راهی عالی برای کشف شهر جدید و حفظ فاصله ایمن داده است. ما سریعتر از همیشه دوچرخه سواری کردیم و یکی از دلایل اصلی ما برای دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما فقط با دوچرخه با ترافیک خودرو در خطوط مبارزه نمی کردیم. ما هرگز با مناطقی برخورد نکرده ایم که مسیرهای دوچرخه سواری به طور ناگهانی پایان می یابد ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور به ادغام با ترافیک خودروها نشده ایم. من دوست ندارم دوچرخه سواری کنم در حالی که ماشینها با کمی مراقبت از دیگران در جاده ها حرکت می کنند ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً از این امر محافظت می شد. بزرگترین شکایت من این بود که گاهی اوقات وجود داشت دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم چنین چیزی را بگویم)!

در دوران دانشکده پزشکی ، دوچرخه ام را برای کلاس سوار می شدم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل در خیابان های شلوغ (اگرچه هیچ مسیر دوچرخه وجود نداشت) حرکت کنم. از آن زمان ، من فکر می کنم دوچرخه سواری کار می کند ، اما چندین موانع وجود دارد ، از جمله عوامل اجتماعی ، مانند عدم اتصال زیرساخت ها (خطوط دوچرخه که به یکدیگر متصل می شوند و نیازی به ادغام شدید با تردد خودروها ندارند) ، عدم وجود خطوط محافظ دوچرخه و پیاده روها و نورپردازی ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند عدم دسترسی به دوش هنگام رفتن به خانه برای کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از مردم با دوچرخه سفر می کنند یا فقط برای ورزش سوار می شوند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر این کار را آسان و لذت بخش می کند. این باعث شد بیشتر در مورد آنچه باید انجام شود فکر کنم تا مردم شهرهای دیگر بتوانند از دوچرخه سواری بی دغدغه در جوامع خود بهره مند شوند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی ، که می تواند خطر بیماری های مزمن را کاهش دهد
    • کاهش ردپای کربن
    • از ترافیک خودداری کنید
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 با وسایل نقلیه عمومی
    • بهبود روحیه و دانش
    • به مردم کمک کنید تا توصیه های کالج پزشکی ورزشی آمریکا را برای 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته رعایت کنند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا دوچرخه سواری ارزان تر از مدیون و رانندگی با ماشین است

علیرغم مزایا ، بسیاری از جوامع موانعی برای دوچرخه سواری دارند ، از جمله اتصال زیرساخت ها ، فقدان مسیرهای دوچرخه سواری یا پیاده روها و نور ضعیف. اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. سیاست های کامل خیابان می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعالیت روزانه راحت تر و ایمن تر است. خیابان های کامل طوری طراحی شده اند که ایمنی ، راحتی و حق تقدم برای عابران پیاده و دوچرخه سواران در ایجاد اجتماعات زندگی و اولویت دادن به ایمنی و سلامت عمومی در اولویت قرار گیرد. از بین بردن موانع اضافی دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه سواری ، عدم جدا شدن از وسایل نقلیه موتوری ، تقاطع های چالش برانگیز و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ ، راه هایی برای احساس راحتی بیشتر افراد در هنگام دوچرخه سواری است.

نتایج دوچرخه سواری بر روی نقشه ایالات متحده 2020اگرچه انتخاب نهایی برای فعالیت یا کار با دوچرخه در محل کار به عهده هر فرد است ، اما دسترسی به مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ، به هم پیوسته و دارای نور مناسب باید بر عهده جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند به تعیین اولویت ها کمک کند. در برنامه ریزی زیرساخت های شهری ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار معیار ارزیابی می کند که یکی از آنها امتیاز دوچرخه است.®به مینیاپولیس ، MN رتبه اول در رده بندی دوچرخه سواری است®پس از آن پورتلند ، اورگان ، شیکاگو ، ایلینوی ، دنور ، کلرادو و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا قرار دارند. اما چه چیزی به این شهرها اجازه داده تا به بالای لیست صعود کنند؟ آنها عمدتا زیرساخت های متصل به هم با خطوط مشخص دوچرخه دارند که اغلب از حرکت وسایل نقلیه موتوری جدا می شوند. مینیاپولیس در سال 2016 سیاست جامع خیابانی را معرفی کرد و اولویت را برای عابران پیاده و پس از آن دوچرخه سواری و استفاده از ترانزیت و در نهایت استفاده از وسایل نقلیه موتوری را در اولویت قرار داد. مینیاپولیس شبکه رو به رشدی از دوچرخه دارد که افراد در هر رده سنی را تشویق می کند که در تمام طول سال ، چه برای ورزش و چه هنگام سفر به محل کار ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های مشابهی را برای دوچرخه سواران اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها فاقد مسیرهای دوچرخه سواری ایمن و متصل هستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD ، پژوهشگر پزشکی ورزشی در کلینیک مایو در میدان مینیاپولیس ، مینه سوتا است. او از آگوست 2021 به عنوان هیات علمی به گروه پزشکی فیزیکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید