راهنمای مرد شاغل برای یک خانواده سالم


هنگامی که سعی می کنید تعداد زیادی از لباس های شسته شده را جابجا کنید ، وعده های غذایی یک مایل جمع شده ، همه را به موقع به مدرسه می برید و برای هفته مواد غذایی خریداری می کنید (بدون ذکر آمادگی برای شام امشب) ، و اولویت بندی نحوه سالم ماندن در کنار کودکان ممکن است کاری غیر ممکن به نظر می رسد ما درک می کنیم که وقتی لیست کارهای شما دقیقه به دقیقه افزایش می یابد ، گاهی اوقات احساس می کنید که ساعت های کافی در طول روز برای اولویت دادن به ورزش یا تغذیه سالم ندارید. اما لازم نیست آنقدرها هم سخت باشد! در حقیقت ، سالم ماندن به عنوان یک خانواده می تواند روز شما را حتی ساده تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده منجر به افزایش انرژی ، بهبود روحیه ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی خیلی ساده تر نخواهد بود؟ اگر چیز دیگری نباشد ، ما به بچه های کمتر دمدمی مزاج فکر می کنیم ، و شاید ، فقط چند صبح آرام در حالی که همه عمیق تر می خوابند ، بسیار مفید به نظر برسد!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی شیوه زندگی سالم خانوادگی ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که می دانید عادت های سالم (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) را از کودکی در فرزندان خود ایجاد می کنید.

اگر این به تنهایی شما را متقاعد نمی کند ، روز سلامت و تناسب اندام خانواده اینجاست تا به ما یادآوری کند که حفظ سلامت در خانه چقدر مهم است.

روز سلامت و تناسب اندام خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات بر اهمیت فعال ماندن در یک خانواده ، اولویت دادن به سلامتی و تندرستی و نحوه سالم بودن با کودکان تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد؟

تعداد شگفت انگیزی از کودکان به دلیل عدم فعالیت و شیوه زندگی ناسالم در معرض مشکلات سلامتی مانند چاقی و دیابت هستند. در حال حاضر بیش از 150 میلیون کودک در سراسر جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ تخمین زده می شود که این تعداد تا سال 2025 به 206 میلیون افزایش یابد. هیچ “اگر” و “اما” برای این مورد وجود ندارد آمار -چاقی کودکان یک اپیدمی واقعی است که با بسیاری از خطرات سلامتی همراه است که می تواند یک عمر طول بکشد. از همین رو روز سلامت و تناسب اندام خانواده متولد 1996 است – برای ارتقاء خانواده های سالم و اطلاع از مزایای مهم سلامتی و سلامتی از سنین پایین.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که این تأثیر چقدر می تواند مهم باشد! به زودی مطالعه هاروارد دریافتند مادران و کودکانی که عادات سالم (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) را انجام می دهند ، 82 درصد کمتر از مادران و کودکانی که این کار را انجام نمی دهند ، چاق می شوند. چیزی ساده به عنوان پیاده روی روزانه می تواند سود بزرگی را به همراه داشته باشد!

راهنمایی های تربیتی والدین از A Wellness Pro

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ که می تواند همه کارها را انجام دهد ، توصیه می کند!؟ صحبت کردیم با کریستینا کوک،، مادر 3 سال ، مربی برتر در پیلاتس به علاوه لا ژولا، صاحب مشاغل از مزرعه تا چنگال خوک ها را بپزید، و بنیانگذار مزرعه دامپروری، مزرعه ای لوکس در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و رویدادهای تندرستی. به جرات می توان گفت که کوک واقعاً سلامت و رفاه را از هر نظر تجسم می دهد – هم برای خودش و هم برای خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی بر سر می گذارم. مهمترین چیز این است که من یک همسر و یک مادر هستم. من صاحب و اداره کننده تجارت تحویل مزرعه به میز ، مزرعه مان هستم و مربی تناسب اندام لاگری پیلاتس هستم. من عاشق سیستم غذایی ، سلامت عملکردی ، ارتباط با زمین و ارتباط با غذای شما هستم. “کوک (با شیوه زندگی رفت و آمد ناآشنا نیست) اهمیت اولویت بندی یک خانواده سالم را حتی در شلوغ ترین روزها درک می کند.

کریستینا در پاسخ به این سوال که چرا سلامتی و تندرستی نقش مهمی در زندگی او بازی می کند ، گفت: “شما باید فعال باشید تا فرزندان خود را فعال نگه دارید. بزرگترین مسئولیت ما به عنوان والدین ، ​​تربیت افراد خوب است. به عنوان مثال به آنها نشان دهید که از خودتان مراقبت می کنید ، بنابراین آنها نیز انگیزه ای برای انجام همین کار خواهند داشت! به سرگرمی های آنها بپردازید ، حتی اگر همیشه در حال تغییر هستند. علایق آنها با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت آنها کمک شایانی به کاشت عادات سالم بعدا می کند. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. همه چیز به سرعت پیش می رود ، بنابراین حضور داشته باشید و در ارتباط باشید و خانواده خود را هماهنگ نگه دارید. “

با دانستن اینکه یک خانواده چقدر می تواند سالم باشد ، بیایید بفهمیم که چگونه برای کودکان سالم باشیم ، حتی برای خانواده های شلوغ!

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

# 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز می تواند به فرزندان شما (حتی گزینشگران) غذاهای جدید را امتحان کند و به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (در نظر بگیرید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را با بردن آنها به مغازه خواربار فروشی و درخواست انتخاب غذاهای سالم ، برنامه ریزی غذاهای سالم برای پخت و پز در کنار یکدیگر ، مشارکت دهید و از آنها بخواهید به شما در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا کمک کنند.

شماره 2 جایگزین های ساده غذای سالم تهیه کنید

وعده های غذایی نه چندان سالم را به وعده های غذایی سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که چگونه غذاهای پر از میوه و سبزیجات ، مانند کدو حلوایی اسپاگتی یا یک کرم موز خوب ، می تواند مانند پاستا و بستنی خوشمزه باشد.

متصل: بهترین کرم موز خوب + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 هر کجا که می توانید بروید

پس از بیش از یک سال حبس شدن ، هر کجا که می توانید بروید! کریستینا کوک می گوید فرزندان من به اندازه کافی نزدیک مدرسه ای زندگی می کنند که بتوانند در آن تحصیل کنند. ما به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها پایین می آییم یا حتی گاهی دورتر از مقصدمان پارک می کنیم تا به پله های بیشتری برسیم.

پیاده روی علاوه بر فواید جسمی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی مفید باشد. این یک راه عالی برای کاهش شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 مسئولیت های خارج از منزل را بر عهده بگیرید

کریستینا می گوید آنها را با بیرون بردن مسئولیت های بیرون از خانه تشویق کنید. این به شما کمک می کند تا کارها را در لیست کارهای خود (سود برای والدین مشغول) نگه دارید در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند باشد: حمام کردن سگ در بیرون ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به منظره. هر کار خانه ای مناسب برای سنی که در آن فرزندان شما می توانند به شما کمک کنند ، در حالی که بیرون از خانه هستید ، یک پیروزی است!

شماره 5 زمان معامله در صفحه زمان فعال

گاهی اوقات قرار دادن فرزندان خود در مقابل صفحه نمایش برای انجام تنها یک کار ، دغدغه مستقیم شماست (و اگر نفس کشیدن این کار 5 دقیقه طول بکشد ، ما قضاوت نمی کنیم). اما سعی کنید با محدود کردن زمان گذراندن جلوی صفحه در صورت امکان ، اولویت را به خانواده فعال بدهید! در عوض ، آن را برای زمان فعال تغییر دهید:

سعی کنید وقت خود را صرف بازی در بیرون کنید و بازی های فعال مانند مخفی کاری یا برچسب زدن را تشویق کنید. برای فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و کیکبال تیم جمع کنید. برای بهترین از هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب خانوادگی تبدیل کنید! فرزندان شما بازی های ویدئویی خود را به یکباره حرکت داده و تعمیر می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی زمان نداریم چگونه با کودکان سالم باشیم؟ یک صبحانه سالم تهیه کنید!

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، اینطور نیست؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! ممکن است وسوسه انگیز باشد که به آنها اجازه دهید دانه های شیرین یا وافل های پر از شربت بخورند ، اما این کار برای انرژی ، خلق و خوی یا سلامت آنها-کوتاه مدت و بلند مدت-تأثیر چندانی ندارد.

صبح های شلوغ ، این میان وعده ها را به راحتی امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که آنها نیاز به پخت صفر ندارند و آماده سازی آنها چند دقیقه زمان می برد؟

شماره 7 مدل زندگی سالم

کودکان مانند قارچ هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید می گیرند. اگر به جای آسانسور قدم می زنید ، به جای تماشای تلویزیون مطالعه می کنید ، وقت خود را در طبیعت به جای خانه می گذرانید یا در اتاق ورزش می کنید ، احتمالاً از آنها پیروی خواهند کرد!

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را با خود به کار می برم و آنها را در این روند مشارکت می دهم. این می تواند همراه من باشد تا برای تجارت خود از مزرعه تا چنگال ارائه دهیم ، از حیوانات مراقبت کنیم در حالی که کار خود را در مزرعه اداره می کنیم ، یا به استودیو پیلاتس بیایم و تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان را قبل و بعد از تمرین ببینم. به

چگونه می توان با کودکان سالم بود (حتی وقتی مشغول کار هستید) آسان تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه تماشا می کنند ، همیشه یاد می گیرند و همیشه یاد می گیرند! این درباره چیزهای کوچک و روزمره است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند احساس کنند که در این روند دخیل هستند و “بزرگسال” صحبت می کنند. این می تواند پیاده روی تا مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. می توانید برای بحث درباره اهمیت سلامتی بنشینید ، یا چیزی معمولی تر باشید. شاید در حین پختن شام با ذکر “سلام ، آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به بینایی کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید این است که این دستهای کوچک بدون اینکه به شما گفته شود به گزینه های غنی از مواد مغذی می رسند !!

افکار پایانی

اگر برای اجرای عادات سالم خانواده در تلاش هستید ، این را به عنوان یک راهنمای شلوغ در مورد نحوه سالم ماندن با کودکان در نظر بگیرید.

وقتی زندگی دیوانه کننده به نظر می رسد ، یک نفس عمیق بکشید و به خاطر بسپارید: تغییرات کوچک در سبک زندگی به تغییرات بزرگ اضافه می شود! اولویت بندی یک خانواده سالم نباید زمان و انرژی زیادی را صرف کند. ما به شما قول می دهیم که درک کنید!



دیدگاهتان را بنویسید