دیابت، ثبات حفاظت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحریک

ما قدرت شخصی را به دلیل گلوکز (قند) تخصصی ایجاد می کند گردش خون ما در داخل ورود به است به بازو می آوریم. بدن ما به دلیل انسولین، عالی هورمون، برای مدیریت مرحله گلوکز در داخل ورود به استفاده می کند از. مرحله بالای گلوکز به مشابه بعد گلوکز کم خطرناک است. افرادی که {نمی توانند} قند خون شخصی را مدیریت کنند، به عنوان تصویر دیابتی ها، اصولاً آسیب پذیر مشکلات قلبی، سکته مغزی، توجه، کلیه، منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسائل سیستم عصبی هستند.

تحریک یکی در میان عناصر عمده ابتلا به دیابت است. نشانگرهای التهابی در داخل مبتلایان دیابتی نسبت به گروه شاهد به طور کلی است کدام ممکن است نماد دهنده تحریک قدرت است. سلول های چربی ها، به طور قابل توجهی آنهایی تخصصی ایجاد می کند احاطه کمر کشف شد می شوند، سیتوکین های پیش التهابی را آزاد می کنند. این پیام‌های بیوشیمیایی نتیجه در {پاسخ}‌های التهابی می‌شوند کدام ممکن است می‌توانند سلول‌های تولیدکننده انسولین را به دلیل بین ببرند.

مدیریت تحریک مقدار بیش از حد از، احتمالات ابتلا به {بیماری} های قدرت به دلیل جمله دیابت را به کاهش می دهد. دیابتی هایی کدام ممکن است مرحله تحریک شخصی را به کاهش می دهند، تهدید ابتلا به سایر {بیماری ها} را به کاهش می دهند.

مهم بهزیستی ایده آل افتخار داشتن ثبات صحیح بین پیش التهابی (مولکول هایی منجر به {پاسخ} های التهابی می شوند) را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایتوکین های ضد التهابی (مولکول هایی کدام ممکن است تحریک را به کاهش می دهند) است. ما برای حفاظت به دلیل بدن ما در مخالفت با {عفونت} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلول های سرطانی به تحریک فراوان خواستن {داریم}، با این وجود 9 آنقدر کدام ممکن است بدن ما برخاستن به تخریب احساس های مفید قابل مقایسه با سلول های {تولید کننده} انسولین تنبل.

مدیریت تحریک

بازگرداندن ثبات التهابی حفاظت، هموستاز، ممکن است علاوه بر این {علائم} دیابت را به کاهش دهد، به دفاع کردن در مخالفت با {عفونت} ها پشتیبانی تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود ارائه فرصتی به بدن ما برای خوب شدن شخصی، به سلامت کل پشتیبانی تنبل.

به بار عالی شخصی برسید.

اشخاص حقیقی اضافه وزن اصولاً آسیب پذیر ابتلا به دیابت هستند. سلول های چربی ها سیتوکین های پیش التهابی را آزاد می کنند، پیام هایی منجر به تحریک می تواند. از {علائم} دیابت حتی همراه خود کمتر از انداختن پوند اضافی گاز می گیرد.

نوشیدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی را خوب تر {انتخاب کنید}.

استراتژی ها موجود نزدیک به وعده های غذایی مصرف کردن اینجا است کدام ممکن است محتوای چربی ها غذای شخصی را نادیده بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بر به کاهش کل شما کربوهیدرات دریافتی شخصی کانون اصلی کنید.

خوردن شخصی را {محدود} کنید:

  • کربوهیدرات های مایع قابل مقایسه با نوشابه، آب میوه، نوشیدنی های “قدرت”، آبجو.
  • غذاهای سرخ شده.
  • نشاسته ها قابل مقایسه با ذرت، برنج سفید، چیپس، ناچو، سیب زمینی سرخ کرده.
  • کالا آرد سفید قابل مقایسه با نان، پاستا، دسر، دسر.

نصف بشقاب شخصی را همراه خود {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های پر جنب و جوش پر کنید.

ممکن است علاوه بر این بخواهید در میان اشیا {زیر} را نیز جای می دهد شود: مخمر آبجو، کلم بروکلی، گندم سیاه، جگر، بامیه، نخود فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسفناج.

توسط می آید فیزیکی پرانرژی شوید.

فعالیت های ورزشی، حتی با بیرون انداختن پوند اضافی، به مدیریت مرحله قند خون پشتیبانی می تنبل. ماهیچه ها {هر} موارد کدام ممکن است منقبض می شوند، مولکول های ضد التهابی را آزاد می کنند. کمک خواهد کرد که شما متعادل کردن سطوح تحریک در داخل بدن ما، امتحان کنید کمتر از 150 {دقیقه} در داخل هفته ورزش بدنی داشته باشید. همراه خود {سرعت} پرخطر راهی که در آن بروید. غیر از {نشستن} بایستید وقتی در داخل حیاط پشتی هستید {سریعتر} {کار} کنید. هنگام تماشای {تلویزیون} فعالیت های ورزشی کنید. به ساده {حرکت} کن!

ویتامین D ممکن است علاوه بر این در داخل متعادل کردن {پاسخ} های التهابی موقعیت داشته باشد یا نباشد.

ویتامین D، حقیقت این است عالی بیوشیمیایی شبیه هورمون، در داخل توسعه سلولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حفاظت موقعیت دارد. سیستم های اندامی قابل مقایسه با کبد، منافذ و پوست، تیموس، {روده} نوزاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوزالمعده دارای سلول هایی هستند کدام ممکن است مرتب سازی ویتامین D را به هم پیوند داده شده می کنند. این سیتوکین های پیش التهابی را سرکوب می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین سایتوکین های ضد التهابی را بهبود می دهد. اشخاص حقیقی دیابتی معمولاً ویتامین D فراوان در داخل بدن ما شخصی ندارند.

وقتی شخص کشف نشده نور روز قرار خواهد گرفت، بدن ما ویتامین D شخصی را تأمین می تنبل. قرار ربودن کشف نشده آفتاب {متوسط}، به همان اندازه روزی کدام ممکن است منافذ و پوست کمی فقط صورتی شود، در داخل ماه های فصل تابستان، تأمین ویتامین D آن قرار است را تحریک می تنبل. در داخل آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوای معتدل، خوردن تقویت می کند ویتامین D ممکن است علاوه بر این مورد نیاز باشد یا نباشد.

اسیدهای چرب امگا 3.

اثبات شده است کدام ممکن است اسیدهای چرب امگا 3 باعث به کاهش تحریک می شوند. آن را تایید کدام ممکن است اشخاص حقیقی 2-3 وعده ماهی در داخل هفته هر دو تقویت می کند های روغن ماهی امگا 3 خوردن کنند. [Omega-3s from plant sources may not have the same benefits.] دیابتی ها دریافته اند کدام ممکن است این اسیدهای چرب {مفید} هستند، با این وجود همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی شخصی مشاوره گرفتن از کنید به همان اندازه ببینید خواه یا نه روغن ماهی برای می توانید داشته باشید صحیح است هر دو خیر.

خوردن {متوسط} ​​اسپرسو

در میان ترکیبات قابل دریافت در داخل اسپرسو ممکن است علاوه بر این به به کاهش تحریک پشتیبانی تنبل، کدام ممکن است نمایشگاه ها در داخل دیابت خوردن {متوسط} ​​اسپرسو ممکن است علاوه بر این {مفید} باشد یا نباشد.

تخم خروس هایپرایمن

محققان حفاظت نماد دانش‌اند کدام ممکن است خوردن چندین وعده تخم‌خروس در داخل روز عالی راهی که در آن خالص کمک خواهد کرد که شما بدن ما برای ترمیم هموستاز حفاظت شخصی است.

اصلاح آرام اقامت، غیر از درمان، ساده ترین راه برای ترمیم ثبات حفاظت، هموستاز حفاظت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت قند خون است.