دستور العمل مارگاریتا کم شکر – تغذیه کلی جونز


در حالی که کاهش قند در مارگاریتاهای امروزی آنها را به یک غذای سالم تبدیل نمی کند، ممکن است طعم مورد نظر شما باشد یا میزان مصرف شما را کاهش دهد. برای بسیاری، دستور العمل مارگاریتای کم قند برای مدیریت قند خون، چه برای دیابت یا واکنش های خلقی، مفید است. اگر به دنبال کمی ترش و شیرینی طبیعی در این نوشیدنی خوشمزه تابستانی هستید، به خواندن ادامه دهید!

دستور پخت مارگاریتا کم شکر

پرش به دستور غذای چاپی

چرا شکر کمتری انتخاب کنیم؟

شیرین کننده های اضافه شده مانند آگاو، مخلوط ترش و شربت آهک همگی به محتوای قند بالا در مارگاریتاهای معمولی رستوران کمک می کنند. اگر مخلوط مارگاریتا را در خانه می‌خرید، معمولاً قند بیشتری نیز دریافت می‌کنید. نمی‌خواهم از شکر بترسید – این یک منبع انرژی است و باید از آن لذت برد! با این حال، در برخی افراد، عوارض جانبی مصرف زیاد قند همراه با الکل می تواند شامل قند خون و نوسانات خلقی و همچنین ناراحتی گوارشی باشد. روی آوردن به مخلوط ها و شربت های مصنوعی شیرین نیز ممکن است بهترین پاسخ نباشد. درباره مواردی که از دوست و همکارم، مری الن فیپس، متخصص تغذیه در دیابت تخصص دارد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بسیاری نمی دانند که مصرف هر مقدار الکل می تواند منجر به افت قند خون کوچک یا بزرگ در افراد مبتلا به دیابت، از جمله ورزشکاران و افراد فعال با نوع I شود. قند اضافی را به مخلوط اضافه کنید و می تواند قابل توجه تر باشد. داشتن این دستور غذای کم قند می تواند به شما کمک کند از نوشیدنی بدون عوارض جانبی زیاد لذت ببرید.

برای مدیریت حتی بهتر قند خون با دستور مارگاریتا کم قند، آن را در کنار یا بلافاصله بعد از یک وعده غذایی غنی از پروتئین، فیبر و چربی های سالم میل کنید. این مواد مغذی به کاهش جذب الکل و قند کمک می‌کنند و در نتیجه واکنش‌های متابولیکی شدید به قند و شانس کمتری برای پاسخ متابولیک قند خون به الکل ایجاد می‌کنند. تاکوهای عدس من کاملاً جفت می شوند!

مارگاریتاهای کم شکر با طعم طبیعی

مارگاریتا کم شکر طعم دار

اگر کمی طعم می خواهید، تنها نیستید! می توانید طعم ترش مارگاریتای خود را بیشتر نگه دارید و به سادگی با اضافه کردن 1 تا 2 قاشق غذاخوری آبمیوه با رنگ روشن آن را به طور طبیعی شیرین نگه دارید. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از چغندر و انار زیرا آنها به راحتی رنگ جذاب و همچنین طعم قابل توجهی را بدون افزودن زیاد اضافه می کنند. من تمایل دارم یک “چلپ چلوپ” بریزم یا آب یک پرتقال خونی کوچک را اضافه کنم، اما 1-2 قاشق غذاخوری عالی است. آب میوه های استوایی نیز می توانند سرگرم کننده باشند، مانند انبه، آناناس یا گواوا. پاداش، شما مقداری آنتی اکسیدان دریافت می کنید تا اکسیداسیون ناشی از الکل را متعادل کنید.

مارگاریتا چغندر

دستور العمل مارگاریتا کم شکر

این دستور پخت مارگاریتا کم شکر یک کلاسیک خوشمزه با گزینه هایی برای افزایش طعم و رنگ با شکر طبیعی است. به سلامتی!

  • 1 1/2 اونس تکیلا نقره ای
  • 1/2 اونس لیکور پرتقال
  • آب 1/2 لیموترش تازه
  • 1-2 قاشق غذاخوری آب میوه انتخابی
  • 1 فنجان یخ
  • آب از لیمو یا پرتقال اختیاری
  • همه مواد را به یک کوکتل شیکر اضافه کنید، روی آن را بپوشانید و به مدت 15 تا 20 ثانیه به شدت تکان دهید.

  • در هر کوکتل یا لیوان مارگاریتا بریزید و لذت ببرید!