تصمیم گیری میزان خوردن هر روز پروتئین

در مقابل سایر داروها مغذی کدام ممکن است اکثر افراد به طور مداوم دچار عدم وجود هستند، اکثر افراد آمریکای شمالی مقدار بیش از حد پروتئین با استفاده از برنامه کاهش وزن شخصی اکتسابی می کنند. متعاقباً برای قرار است به آنها بروند مورد نیاز معمولاً نیست کدام ممکن است برنامه کاهش وزن شخصی را همراه خود دارایی ها خارج از کشور را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت می کند پروتئین پایان دادن کنند. پروتئین ها در داخل تمام گوشت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل آیا بسیاری از {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات همراه خود غلظت های مختلف کشف شد می شوند. پروتئین ها بسته نرم افزاری به منبع مفید قرار است به آنها بروند به دلیل سبک ها اسیدهای آمینه تشکیل شدند. پروتئین های فشرده شامل می شود تمام 9 اسید آمینه مورد نیاز هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین های ناتمام به ساده تشکیل در میان قرار است به آنها بروند خواهند بود. اسیدهای آمینه مورد نیاز عناصری هستند کدام ممکن است نیاز به با استفاده از وعده های غذایی هر دو مکمل های غذایی وارد بدن ما شوند، در نتیجه بدن ما {نمی تواند} قرار است به آنها بروند را سنتز تدریجی. گوشت معمولا تشکیل پروتئین فشرده است، با این وجود سرشار به دلیل چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ldl است، {در حالی که} حبوبات مشابه لوبیا هر دو برنج تشکیل پروتئین های ناتمام هستند، با این وجود در داخل غلظت های تا حد زیادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود چربی ها خیلی کمتر.

ممکن است بخواهید پروتئین بسته نرم افزاری به فیزیک جسمی، تعیین کنید جسمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله ورزش بدنی می توانید داشته باشید کاملاً متفاوت است. اشخاص حقیقی کم تحرک هر دو همراه خود مرحله ورزش بدنی قابل توجه کم، {نباید} به ازای {هر} کیلوگرم بار هر روز بیش به دلیل 0.8 به همان اندازه 1.2 خوب و دنج پروتئین خواستن داشته باشند. عواملی کدام ممکن است می توانند بر این خواستن ابتدایی {تأثیر} بگذارند عبارتند به دلیل باردار بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی خوب شدن پس به دلیل خوب {بیماری} هر دو روش جراحی، آن خواهد شد اسیدهای آمینه به {مقدار} بیشتری برای راه اندازی هر دو ترمیم سلول ها لازم است.

ورزشکاران استقامتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی بدنسازانی حالت محافظت هستند، بین 1.2 به همان اندازه 1.8 خوب و دنج پروتئین به ازای {هر} کیلوگرم {وزن بدن} در داخل روز خواستن دارند. در داخل حالت عالی، نیاز به اسیدهای آمینه رضایت بخش در داخل سلول های ماهیچه های اسکلتی وجود داشته باشد یا نباشد به همان اندازه به دلیل کاتابولیسم پروتئین هر دو بیشترین استفاده را ببرید پروتئین شناخته شده به عنوان منبع مفید گاز توقف شود. پروتئین ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجزای اسید آمینه قرار است به آنها بروند معمولاً شناخته شده به عنوان گاز به نظر نمی رسد که باشند، متوسط شناخته شده به عنوان بلوک های ساختمانی ساختاری هستند، اما چه زمانی نشاط رضایت بخش وجود نداشته باشد یا نباشد، به دلیل قرار است به آنها بروند استفاده بیشتر از می تواند باشد. پودر پروتئین کازئین را می توان شناخته شده به عنوان تقویت می کند استفاده بیشتر از کرد، در نتیجه باعث به کاهش چربی ها می تواند باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی به توقف به دلیل {تجمع} چربی ها پشتیبانی می تدریجی.

بدنسازانی مرحله اعمال هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید عملکرد قرار است به آنها بروند بهبود بدون در نظر گرفتن تا حد زیادی توده عضلانی با بیرون چربی ها است، به دلیل کمتر از اشباع اسید آمینه سلول های عضلانی اسکلتی بهره مند می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ازای {هر} کیلوگرم {وزن بدن} هر روز به سه.6 خوب و دنج پروتئین فشرده خواستن دارند. تحقیق آرم اطلاعات اند کدام ممکن است بیش به دلیل 2 برابر کمتر از واقع مفید شده (کدام ممکن است برای ورزشکاران 1.8 خوب و دنج است) {نتایج} بیشتری به در کنار نخواهد داشت. برای اکتسابی این میزان پروتئین فشرده، خوب بدنساز نیاز به هر روز 1.8 کیلوگرم گوشت (تا حدودی خیلی کمتر به دلیل 4 کیلو) بخورد کدام ممکن است توسط می آید چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول ldl قابل توجه غنی است. بدنسازان می توانند همراه خود بیشترین استفاده را ببرید ایزوله آب چسبناک، محصول جانبی تأمین چسبناک غلیظ کدام ممکن است شناخته شده به عنوان تقویت می کند پروتئینی فروخته می تواند باشد، به پروتئین مشخص شده شخصی برسند.

آن را تایید کدام ممکن است 10 به همان اندازه 35 شانس همه انرژی دریافتی شخصی را به دلیل پروتئین اکتسابی کنید. عملکرد 15% برای اکثر اشخاص حقیقی صحیح است. با این وجود، بدنسازان را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزشکاران بسته نرم افزاری به بار، همه انرژی دریافتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {اهداف} موجود، به 35 شانس تمایل خواهند داشت. بدنسازانی کدام ممکن است {در حال حاضر} عضله سازی می کنند به اساساً بیشترین انرژی در داخل برنامه کاهش وزن شخصی خواستن دارند. تقویت می کند های پروتئینی را می توان برای جبران تمایز استفاده بیشتر از کرد. با این وجود نباید هرگز در عوض استفاده بیشتر از شوند. خوب برنامه کاهش وزن مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل سرشار به دلیل میوه ها، {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید تکه های گوشت با بیرون چربی ها خوب سطح برخاستن مورد نیاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب ناپذیر است کدام ممکن است اگر {به درستی} مشارکت در شود، به کمتر از رساندن ممکن است بخواهید تقویت می کند پشتیبانی می تدریجی.