تبلیغ در گوگل را با چه شرکتی انجام می دهند


به گزارش بازار، تعرفه تبلیغ در گوگل، برای کسب‌وکارهایی که به دنبال دیده شدن از طریق تبلیغات در گوگل هستند، از جمله فکتوهای مهم در تبلیغات هستند. گوگل بیش از 86 میلیون بازدید ماهانه دارد. این ترافیک زیاد، یک فرصت بازاریابی است که نمی‌توانم نادیده بگیرم. در واقع شما باید بدانید که در ازای پرداخت مبلغ تعرفه چه خروجی را دریافت خواهید کرد. اولین قدم از خرید تبلیغ در گوگل ایران این است که کارشناس ادوردز، ارزیابی دقیقی از وضعیت رقبا، هزینه تقریبی هر کلیک و کلمات کلیدی را در اختیار شما بگدارد. شما پس از دریافت و بررسی این میزان؛ این مبلغ معین را پرداخت کرده و سپس تبلیغ شما آغاز می شود.

در کل تبلیغات گوگل در یک سرویس هوشمند است که بر اساس استراتژی و راه‌بردهای متنوع آن می‌توان با پرداخت ویژگی به گوگل، برند و سایت خود را تبلیغ کرد. عباراتی از قبیل سی پی سی، سی پی آی، سی پی آی و ریمارکتینگ کلماتی هستند که در لیست خدمات شرکت های تبلیغاتی در گوگل به چشم می خورد. اما همه این امکانات در سیستم تبلیغات در گوگل وجود دارد و به کارگیری آنها نیازمند مهارت و تجربه کافی در این زمینه است. همچنین اینکه با چه هدفی چه محصولی را می‌توان انتخاب کرد که کاربر قرار باشد و چگونه و در چه زمینه‌ای، قصد رقابت با سایر رقبا را داشته باشد. همه در نحوه قیمت گذاری تاثیرگذار است. وجود تعرفه‌های متفاوت آرزوهای متفاوت در قدم نخست، کاربران را کمی سردرگم می‌کند. اما با رعایت چند نکته مهم در رابطه با این تعرفه‌های مختلف می‌توان صادق‌ترین شرکت‌های تبلیغ در گوگل را انتخاب کرد.

ارز متفاوت

ارز گوگل ارزش، دلار آمریکا است و سایر ارزهای ارزهای مختلف دلار حساب می‌شوند. یعنی اگر اکانت گوگل ادوردز شخصی با درهم شارژ شود، در واقع این فرد برای یکسان می شود و در موقعیت برابر با رقیب خود قرار می گیرد که از دلار برای شارژ اکانت خود استفاده می کند و به ازای هر کلیک، یک دلار آمریکا هزینه می کند. تا 5.66 لیر خرج کند. در واقع حتماً از دلار آمریکا یا هر ارز دیگری هنگام شارژ کردن حساب خود استفاده کنید؛ مهم نیست. از آنجایی که در حال انجام پرداخت حساب اکانت شما، نرخ ارز روزانه هر ارز به دلار مبی‌پذیر است و این عملیات تبدیل هر ارز دیگری به دلار توسط سرویس گوگل انجام می‌شود. اگر شرکتی، واحد آرزوی اکانت را به‌عنوان یک امتیاز و ویژگی خاص برای شما بیان کرد. برای انتخاب آن شرکت جهت تبلیغ در گوگل کمی بیشتر فکر کنید.

تبلیغ در گوگل ایران

با توجه به اینکه نوسانات قیمت دلار در ایران زیاد است، بهتر است همیشه با این دکمه قبل از خرید اکانت ادورز را کلیک کنید. ابتدا به سایت‌هایی که به‌صورت آنلاین قیمت روز آرزو را ارائه می‌دهند، مراجعه کنید و سپس پلن‌های تبلیغ در گوگل را بار دیگر از نظر بگذرانید. آیا شرکت ها، قیمت ارز را اعلام کرده اند؟ آیا قیمت ارز اعلامی توسط این شرکتها با قیمت واقعی همخوانی دارد؟ در صورتي‌كه قيمتي از طرف شركت‌هاي تبليغاتي در گوگل جهت پلان‌ها ارائه شده است با توجه به قيمت‌هايي كه سايت‌هاي ارائه شده به‌روز اعلام كرده‌اند. قیمت تومان پلنهای مربوطه را به میزان نرخ ارز در پلن تقسیم کنید. درصورتی‌که نرخ ارز و کارمزد به دست آمده با نرخ‌های اعلامی سایت‌ها برابر بود، یعنی نرخ‌های شرکت صادقانه است.

تبلیغ در گوگل را با چه شرکتی انجام می دهند

اما برخی از شرکت‌های تبلیغاتی در گوگل متأسفانه دلار را از قیمت واقعی به شما می‌فروشند. این‌گونه شرکت‌ها ازآنجایی‌ها معتبر نیستند و می‌توانند به طور مستقیم پرداخت کنند و مبلغ را نیز دریافت کنند، حساب‌های مربوط به خود را نیز از شما دریافت می‌کنند. این شرکت ها در ظاهر کارمزد خود را کمتر نشان می دهند. ولی در واقع دلار را تا چند برابر گران‌تر با شما حساب می‌کنند.

کوپن تخفیف

گوگل به گوگل پارتنرها، طبق مقدار هزینه کرد اکانت‌ها کوپن تخفیف یا شارژ رایگان به‌صورت دوره ارائه می‌دهد. این کوپن‌های تخفیف، جزوه حقوق کاربران و مشتریان شرکت تبلیغ است که این کوپن‌ها را از گوگل دریافت کرده‌اند. در واقع هدف گوگل از ارائه این کوپن ها افراد برای افزایش تبلیغات در ادوردز است. اما بااین‌حال حدود ۹۰ درصد شرکت‌هایی که این کوپن‌ها را دریافت می‌کنند؛ آن را با استفاده از مشتریان خود به اشتراک نگذه و به‌صورت یک ویژگی خاص آن را می‌رسانند و فقط ۱۰ درصد، این شرکت تبلیغاتی در گوگل آنها را با شما به اشتراک می‌گذارد.

دسترسی مستقیم به اکانت گوگل

از جمله حقوقی که شما به‌عنوان یک مشتری دارید می‌توانید دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادوردز اشاره کرد؛ که هیچ شرکتی نمی تواند این حق را از شما سلب کند. اما برخی از برخی از این شرکت‌ها، دسترسی به اکانت را به‌عنوان یک خدمت ویژه به خرید می‌آورند و آن را در قبال شارژ بیشتر به کاربران ارائه می‌دهند. نکته مهم دیگر در این زمینه این است که برخی از شرکت‌های تبلیغاتی در گوگل یک رابط کاربری فرعی را ساخته و آن را به‌جای دسترسی مستقیم به اکانت به شما می‌دهند. برای ایجاد این دسترسی کامل، باید ایمیل را دریافت کنید و سپس به طور مستقیم در اختیار شما قرار گیرد. در این صورت، شما با یک ویپیان به اکانت خود مراجعه کنید و اطلاعات کامل سایت و کمپین را مشاهده کنید.

گوگل پارتنر

انجام تبلیغ در گوگل ایران نیز مانند هر فعالیت دیگری، نیازمند داشتن تخصص است که این تخصص تنها با تماشای ویدئوهای آموزشی به دست نمی‌آید. گوگل به گوگل که خود دوره‌ها و امتحانات خاص را می‌گذراند، یک گواهینامه تحت عنوان پارتنر ارائه می‌دهد. گوگل می‌تواند شما را در جهت رقابت با رقبای خود یاری کند. برخی از تبلیغات در گوگل بدون اینکه این گواهینامه را داشته باشند به انجام فعالیت های پرداخت و مشتریان رای فریب می دهند.

تبلیغ در گوگل را با چه شرکتی انجام می دهند

نکته‌ای که هنگام انتخاب شرکت تبلیغ در گوگل، باید به این موضوع توجه کنید که در گواهینامه با عنوان شرکت همسان باشد. چراکه از شرکت‌ها تحریم را بهانه کرده و از گواهینامه شرکت‌های دیگر استفاده می‌کنند که این موضوع کاملاً غلط بوده و مصداق بارز فریبکاری این شرکت است. گواهینامه پارتنر گوگل در خود سایت گوگل قرار دارد. اگر پس از کلیک بر روی گواهینامه شرکت موردنظر، آدرسی به آدرس گوگل پارتنر مشاهده کردید؛ بدانید که این شرکت تبلیغاتی به شما دروغ گفته است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌های تبلیغات در گوگل، شرکت‌های تبلیغاتی، تعرفه‌های تبلیغی به سایت http://vdigimarketing.com مراجعه کنید و از خدمات این سایت بهره‌مند شوید.