به گفته یک متخصص تغذیه سالم ترین غذاها برای خوردن


حتی منظم ترین فرد نیز هر از گاهی به غذا تکیه می کند. بین برنامه های شلوغ و سوزاندن تمیز ، بسیاری از ما هنگام پختن یک غذای دیگر احساس می کنیم ، بیرون آوردن آن می تواند نجات دهنده باشد. اما همه گزینه های صادرات برابر نیستند! در حالی که رژیم غذایی سالم می تواند بخشی از رژیم متعادل باشد ، اما گزینه های سالم زیادی نمی تواند داشته باشد ضد اثربه

پژوهش نشان می دهد ، که پخت مکرر شام در خانه با رژیم غذایی سالم تری در مقایسه با غذاهای تهیه شده در خارج از خانه همراه استبه بنابراین ، منطقی است که سفارش زیاد غذا در هفته می تواند عوارض جانبی ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد. گرفتن؟ همه چیز در مورد چی شما بخورید

بنابراین ، اگر شما عاشق خانه هستید ، بدانید که همه امیدها از بین نمی روند (به شرطی که با دقت انتخاب کنید!) و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای سلامتی خود انجام دهید (در حالی که هنوز برای شکم انتخاب های خوشمزه انجام می دهید).

برخی از هک های ساده مورد تأیید متخصص تغذیه را بخوانید که می تواند به شما کمک کند از رژیم غذایی سالم با کمی تلاش لذت ببرید.

6 نکته برای سفارش تغذیه سالم

شماره 1 سس یا پانسمان کناری بخواهید

این به شما امکان می دهد میزان ادویه جات ترشی جات را به غذای خود اضافه کنید! به جای تعویض ، سس یا سس ، به دنبال تعویض های سالم تری مانند آب لیمو ، روغن زیتون و حتی آووکادو باشید.

شماره 2 سبزیجات را بارگذاری کنید

هنگامی که به خانه می روید سبزیجات بیشتری با پیش غذا بخواهید یا سبزیجات بیشتری به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 معاوضه ساده ساده انجام دهید

سفارش صادرات سالم می تواند به سادگی در نظر گرفتن برخی مبادله های ساده باشد. چاشنی های سرخ شده را با گزینه های سالم تری مانند چاشنی ، سیب زمینی خورشتی و سبزیجات خام یا پخته عوض کنید. از گوشت بخواهید که به جای سرخ شده ، کباب شود یا بو داده شود. مبادله های گیاهی ، بدون لبنیات یا بدون گلوتن درخواست کنید. و سعی کنید روغن های فراوری شده مانند کلزا یا روغن گیاهی را برای جایگزین های سالم تری مانند آووکادو یا روغن زیتون تغییر دهید

شماره 4 از غذاهای اضافی صرف نظر کنید

از هرگونه افزودنی اضافی (و پر از شکر) مانند دسر یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. بله ، حتی اگر در خانه باشند!

# 5 بشقاب خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری بسیار مفید است و می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. بخش بزرگی را با کسی به اشتراک بگذارید یا نیمی از وعده غذایی خود را برای روز بعد ذخیره کنید

شماره 6 بدانید چه چیزی در غذای شما وجود دارد!

اغلب منو تمام حقایق تغذیه ای ، از جمله مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ سوالی سوال بدی نیست. این باعث می شود که مواد نفرت انگیز به بشقاب شما راه پیدا نکنند و به شما این امکان را می دهد که هنگام سفارش سالم ترین (و دقیق ترین) انتخاب را انجام دهید.

غذاهای سالم برای هر وعده غذایی

اگر شام خانه نام شما را صدا می زند ، می توانید کاملاً تسلیم خواسته خود شوید. برای اینکه وعده غذایی خود را در جهت حمایت از اهداف سلامتی و تناسب اندام خود حفظ کنید ، در اینجا چند غذای سالم را انتخاب کنید که سبک تر ، بهتر و کاملاً خوشمزه هستند.

سفارش غذاهای سالم ایتالیایی به طرز شگفت انگیزی آسان تر از آن است که فکر می کنید!

غذاهای ایتالیایی

شیرینی

به جای یک غذای سنگین مانند فتوچین آلفردو ، غذای مغذی تری مانند Chicken Cacciatore را انتخاب کنید. کاکاتور مرغ پر از مربا با پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. و چون معمولاً به جای سرخ کردن در روغن زیتون پخته می شود ، میزان کالری و چربی آن نیز نسبتاً کم است.

سالاد

یک سالاد با روغن زیتون و سرکه کلاسیک می تواند کاملاً رضایت بخش و سرشار از مواد مغذی باشد. برای افزایش پروتئین ، یک طرف مرغ کبابی یا ماهی قزل آلا بخواهید! چیزی هیجان انگیز تر می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید!

ماهی مرکب

ماهی مرکب کبابی می تواند یک گزینه ، مملو از پروتئین ، با کالری کمتر باشد. فقط مطمئن شوید که سرخ نشده است!

هنگام هوس پیتزا جایگزین های سالم است

پوست

پیتزا با پوسته نازک با تزئین سبزیجات می تواند راهی برای مقابله با بدترین پیتزا بدون زیاده روی در مصرف چربی های اشباع و کربوهیدرات ها باشد. همچنین می توانید ببینید آیا آنها مبادله سالم مانند پوست گل کلم یا پنیر بدون لبنیات را ارائه می دهند!

مکمل های پروتئینی سالم را انتخاب کنید

برای صرفه جویی در کالری ، فلفل و سوسیس را کنار بگذارید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ رنده شده بخواهید.

برو سراغ سبزیجات

پیتزای خود را با سبزیجات اضافی مانند بروکلی ، کنگر فرنگی یا اسفناج پر کنید.

اندازه قسمت

از یک تکه لذت ببرید ، نه یک پیتزای کامل!

آشپزخانه چینی

آیا مشتاق چینی ها هستید ، اما می خواهید به اهداف خود پایبند باشید؟ هنگام سفارش از منو ، سعی کنید از همه این مواد فرآوری شده مانند سدیم و MSG ، که معمولاً در غذاهای چینی یافت می شود ، اجتناب کنید. در صورت شک ، به جای سرخ کردن به خورش بچسبید و سبزیجات را پر کنید!

در اینجا سالم ترین غذاهای چینی برای سفارش آورده شده است.

گزینه های گیاهی

توفو بخارپز با سبزیجات روی برنج قهوه ای می تواند یک غذای سیر کننده و خوشمزه باشد. در صورت شک ، از سبزیجات بخارپز و برنج بخارپز بخواهید هیچ چیزی، واقعاً) و سس و نمک را نگه دارید.

گزینه هایی برای یک سس سالم تر

آیا سس های کلاسیک چینی را دوست دارید؟ آن را در کنار خود بخواهید و فقط آن چیزی را که واقعاً برای پایین نگه داشتن سدیم نیاز دارید به آن اضافه کنید. در مورد سدیم کم ، سس سویا با سدیم کم بخواهید یا ببینید آیا گزینه های سالم تری مانند آمینو اسیدهای نارگیل یا آمینو اسیدهای مایع دارند یا خیر.

گزینه های کم کربوهیدرات

سوپ وانتون یک سوپ مبتنی بر آبگوشت است که کالری کمی دارد. بسته سالاد مرغ یک گزینه کم کربوهیدرات است که باعث افزایش سبزیجات و پروتئین مفید برای شما می شود. برای سالم بودن ، سس را با آووکادو جایگزین کرده و سبزیجات بیشتری اضافه کنید!

غذاهای هندی

اگرچه هر منو محصولات مختلفی ارائه می دهد ، اما این غذاهای سالم را می توان در اکثر غذاهای هندی یافت!

تندوری

وقتی از غذاهای هندی لذت می برید ، تندوری اغلب یک انتخاب خوشمزه و سالم است. این غذا که با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود ، بدون غنی بودن از مواد چرب رضایت بخش است.

از جانب

دال مملو از سبزیجات و اغلب عدس است ، که آن را غنی از آنتی اکسیدان ها و گزینه اشباع گیاهخواری می کند.

کباب

کباب ها اغلب کالری کمتری دارند و سبزیجات سالم دارند. علاوه بر این ، بخش پروتئین کنترل می شود تا شما بیش از حد غذا نخورید.

غذاهای مکزیکی

بله ، شما خوشحال خواهید شد که بدانید ما یک نکته سالم برای سفارش گوآک و حاشیه های تند در نظر گرفته ایم!

گوآکاموله

Guacamole یک رژیم غذایی است که مملو از چربی های سالم و اغلب پر از ادویه جات و سبزیجات است. اما به خاطر داشته باشید که در آن غوطه ور هستید! انتخاب سبزیجات ترد به جای چیپس سرخ شده ، مواد مغذی زیادی را به برنامه شما می رساند و به شما در حذف کالری های خالی کمک می کند.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر به درستی چیده شود می تواند غذای رضایت بخشی باشد. اگر پوسته سرخ شده را که از انواع مختلفی تهیه می شود ، از دست داده اید و آن را با مواد پرچرب مانند خامه ترش پر نکرده اید ، لذت بردن از سالاد می تواند یک انتخاب عالی باشد.

فجیتاس

فجیتاها یک غذای خوب هستند که معمولاً سرخ نمی شوند و با پروتئین و سبزیجات متعادل هستند. سبزیجات اضافی بخواهید و از غذاهای جانبی پرکالری صرف نظر کنید و با خوردن این غذای خوشمزه احساس خوبی خواهید داشت.

مارگاریتا سالم تر

آیا مشتاق یک مارگاریتا هستید؟ اگرچه ما توصیه نمی کنیم این را به هر گونه سفارش صادراتی اضافه کنید ، اما نوشیدنی معمولی مطمئناً می تواند در یک شیوه زندگی سالم قرار گیرد! مارگریتای آماده شده (و پر از شکر) را روی سنگ ها رد کنید. شربت ساده آب لیمو را جایگزین کنید و کمی ژالاپنو یا کاین تند به آن اضافه کنید تا طعم بدون کالری را افزایش دهید!

متصل: آیا می خواهید در صورت کاهش وزن مشروبات الکلی بنوشید؟

انتخاب وانت و صادرات

توقف در پمپ بنزین یا کافه در حالی که در جاده هستید؟ اگرچه یافتن وعده های غذایی سالم دشوار است ، اما برخی از میان وعده های سالم وجود دارد که می تواند بدن شما را سیر و سیر نگه دارد تا زمانی که وعده غذایی بعدی خود را دریافت کنید.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (به استثنای محصولات لبنی یا ماست یونانی)
  • پنیر رشته ای و کیک برنجی
  • کراکر کامل یا آجیل و روغن آجیل
  • گرانولای کم قند ، پروتئین یا میله های انرژی زا (از مواد مفید مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها تهیه شده است)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • هوموس یا گوآکامول با چوب های گیاهی گیاهی
  • آجیل بدون نمک و میوه های خشک بدون افزودن شکر

شما از چیزی که می توانید با کمی تلاش بشکنید شگفت زده خواهید شد! بنابراین وقتی بیرون هستید ، گرسنه هستید و آماده برخورد با نزدیکترین ماشین هستید ، مکث کنید و نفس بکشید! قبل از تصمیم سریع برای سریع غذا خوردن ، ما آماده ایم شرط ببندیم که استارباکس با گزینه های سلامتی زیادی در کمین شماست.

و به یاد داشته باشید: همیشه برچسب تغذیه را بررسی کنید! تا آنجا که می توانید از مواد فرآوری شده و مصنوعی و غذاهای حاوی سدیم و قندهای اضافی خودداری کنید. در عوض ، گزینه های تهیه شده از غذاهای کامل و حداقل مواد تشکیل دهنده را انتخاب کنید!

مرتبط: سالم ترین چیزهایی که می توانید در Starbucks سفارش دهید

مصرف می تواند بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک سبک زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که نیازی به برنامه ریزی ندارید تا تمام وعده های غذایی خود را از ابتدا آماده کنید. در حالی که گزینه های غذایی سالم را انتخاب می کنید که دارای چربی اشباع ، قند و فاقد مواد سالم کمتر هستند ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و همچنان از غذاهای خوشمزه و رضایت بخش لذت ببرید. نوش جان!

دیدگاهتان را بنویسید