بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن – دکتر رویا هادیمیان


بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

برای رسیدن به وزن ایده آل ، فقط لازم نیست به محتویات بشقاب نگاه کنید. بسیاری از نوشیدنی های معروف به دلیل داشتن کربوهیدرات زیاد شما را از هدف دور نگه می دارند. از سوی دیگر ، 5 نوشیدنی خوشمزه وجود دارد که به کاهش وزن شما کمک می کند.

اب:

اما اگر نمی خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی وزن خود را افزایش دهد ، آب یک گزینه عالی است. برای تنوع طعم آب می توانید چند قطره لیمو به آن اضافه کنید. حتی ترکیب کمی آب گوجه فرنگی با آب می تواند یک نوشیدنی سالم و خوشمزه باشد.

آب سبزیجات:

فیبر موجود در سبزیجات یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش متابولیسم و ​​کاهش وزن است. آب سبزیجات علاوه بر تأمین فیبر برای بدن ، می تواند حس چشایی شما را به دلیل رایحه تند و خاص به طور مثبت تحریک کند.

چای بدون شیرین:

ثابت شده است که قدرت چای سبز متابولیسم را افزایش داده و به کاهش وزن کمک می کند. می توانید آن را گرم یا سرد ، با کمی عسل یا شیرین کننده کم قند دیگر بنوشید. البته چای قرمز مانند چای سبز دارای آنتی اکسیدان هایی است که نه تنها می تواند به کاهش وزن شما کمک کند ، بلکه سموم تجمع یافته در بدن را نیز پاک می کند.

قهوه:

نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند باعث افزایش کافئین و سرکوب گرسنگی شود. همچنین توصیه می شود شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه اضافه کنید.

شیر کم چرب:

شیر منبع عالی پروتئین ، ویتامین D و کلسیم است که می تواند به رشد و استحکام استخوان ها کمک کند. البته شیر کم چرب بدون خامه. اگر در نوشیدن شیر مشکل دارید ، می توانید آن را با مقدار کمی قهوه یا کاکائو بنوشید. شیر کاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

برای استفاده از رژیم غذایی آنلاین دکتر روی هادیمیان روی پیوند زیر کلیک کنید:

رژیم آنلاین دکتر روی هادیمیان را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید