بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر رنگ برگها ، می دانیم که فصل پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و بنابراین ، غذاهای بسیار خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصل صبحانه به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نباید آسیب ببیند. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی می توانید در طول تعطیلات از آنها لذت ببرید!

بهترین بخش این است که شما نیازی به محرومیت یا رژیم ندارید!

غذاهای فصلی پاییزی

هنگامی که تابستان شروع به کاهش می کند ، طبیعت ما را با غذاهای مفید زیادی برای شما تزئین می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل بیشتر به خاطر کدو تنبل مورد علاقه اش مشهور است ، غذاهای سالم پاییزی از این کدوی محبوب پیشی می گیرند.

تنهایی از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدو تنبل
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم تازه غذا خوردند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نبود!

این روزها اما به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. اگرچه دسترسی نامحدود می تواند مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: خوردن فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

وقتی در فصل است خوشمزه تر می شود

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی آنها به اندازه غذاهایی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند ، مزه نمی دهد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی فکر کنید که از انگور در مقابل زمستانی که در اواسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید ، بگیرید. این احتمال وجود دارد که گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی باشد.

رد پای کربن کوچکتر

تغذیه فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذایی به صورت محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما راه پیدا کند! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه چیز برای حمایت از خواسته های خارج از فصل شما! علاوه بر این ، تغذیه فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! برنده شدن برنده.

مغذی تر

اگر بیشترین مزایای تغذیه ای را می خواهید ، خوردن فصلی عاقلانه است. وقتی غذاهای خارج از فصل به فروشگاه محلی منتقل می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. قرار گرفتن در معرض بیش از حد آفتاب را به مخلوط (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) اضافه کنید و در صورت انتخاب یک گزینه محلی فصلی ، کمتر از مواد مغذی مطلوب برای شما باقی می ماند.

بهترین 5 غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان دریافت که چگونه رژیم فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر هستند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان فراوانی غذاهای فصل پاییز ، برخی از آنها در حفظ اهداف شما بهتر از دیگران هستند. گفتنی است ، در اینجا بهترین غذاهای کاهش وزن پاییزی آمده است که باید در این فصل جای خود را در بشقاب شما پیدا کنند!

کدو تنبل

دیدن کدو تنبل در بالای لیست ما در مورد غذاهای کاهش وزن ، جای تعجب ندارد. اگرچه طعم همه کدوها را نمی توان انکار کرد ، اما آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است به کاهش وزن کمک می کند به ما احساس سیری طولانی مدت می دهد. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش اشتها برای قند و کالری کمتر در طول روز است.

و از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، البته کالری کمی دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را کنسرو شده به اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید یا آن را در غذاهای شور سرخ کرده و برای غذای خوشمزه امتحان کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. در حالی که این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات موجود در اطراف است ، وقتی در مورد تغذیه و کاهش وزن صحبت می شود ، یک قدرتمند است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان یک ماده اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده اید. و با دلیل موجه! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی مانند فیبر است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که شامل دستورالعمل هایی برای کاهش وزن در پاییز است. فکر کنید: میان وعده ها ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما رضایت بخش!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در تکه های گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی آن را به صورت میوه به یک اسموتی ضخیم کننده کم قند اضافه کنید!

به اطلاعات نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در حین کار برای دستیابی به اهداف کاهش وزن خود مشتاق چیزی تحقیرآمیز هستید ، به انجیر تکیه کنید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی مملو از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را روی سالاد مرغ و کلم بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید یا فقط خودتان آنها را برای یک صبحانه خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش است که مملو از غذاهای کاهش وزن پاییزی است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند گل کلم ، سبزی همه کاره ای است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از غذاها ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام مشابهی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم هستند!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که مزایای سلامتی زیادی را ارائه می دهند ، شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حفظ یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و منبع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. مطالعات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها به حفظ سطح انرژی غنی از آهن کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

آنها را به تنهایی با کمی روغن زیتون و سیر سرخ کرده ، در کباب برشته گیاهی یا در یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

غذاهای خوشمزه پاییزی فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و همزمان اهداف وزن خود را حفظ کنید. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در وعده های غذایی شما می تواند رژیم غذایی شما را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و فوق العاده خوشمزه بهبود بخشد. غذا خوردن فصلی فقط دانش کمی است و استفاده از این تمرین در عادات سلامتی شما مزایای باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز خوبی داشته باشید و یک غذای خوب بخورید!

دیدگاهتان را بنویسید