بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی


با این بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی، برای بهترین رویدادهای تابستانی – روزهای گریل، پیاده‌روی، کمپینگ و پیک نیک – برنامه‌ریزی کنید تا غذاهایی شگفت‌انگیز و به یاد ماندنی برای سفر ایجاد کنید.

تابستان زمان پذیرفتن طعم‌های خوشمزه فصلی و گیاهی است که احساس خنکی و طراوت را به ما می‌دهند. اما برای اینکه رویدادهای تابستانی مورد علاقه شما با طعم خوب و سلامت بدرخشد، کمی برنامه ریزی می خواهد، درست است؟ بنابراین، این راهنمای غذای گیاهی برای بهترین رویدادهای تابستانی، نکات مهم ما را در مورد نحوه برنامه‌ریزی غذاهای شگفت‌انگیز برای همه چیزهایی که تابستان ارائه می‌کند – روزهای گرم گریل، پیاده‌روی‌های آرامش‌بخش، سفرهای کمپینگ ماجراجویانه، و پیک‌نیک‌های خوش‌طعم – بدون قربانی کردن سرگرمی، به اشتراک می‌گذارد. تغذیه، یا راحتی! گنجاندن غذای گیاهی در برنامه های تابستانی شما آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. تنها چیزی که لازم است کمی زمان، سازماندهی و خلاقیت است. تابستان خود را با اعتماد به نفس آغاز کنید و آماده باشید تا سنت هایی را که می شناسید و دوست دارید ارتقای گیاهی ارائه دهید که همه می توانند از آن لذت ببرند – به خصوص شما!

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
ذرت کبابی کنجد

روز گریل خود را روشن کنید

رویدادهای کباب کردن در فضای باز اغلب با گوشت و تنقلات شور همراه است، اما می توان از گریل برای خیلی بیشتر استفاده کرد. دستور العمل های مبتنی بر سویا، مانند همبرگر گیاهی ادامام و توفو کنجد تند، گزینه های عالی برای گردهمایی بعدی شما در فضای باز هستند. و فراموش نکنید که سبزیجات و حتی میوه‌ها، برجستگی‌های شگفت‌انگیز گریل را ایجاد می‌کنند.

نکاتی برای روز گریل گیاهی بعدی شما

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
سبزیجات کبابی علفی

1. بار روی سبزیجات کبابی قرار دهید. سبزیجات کبابی غذای جانبی عالی برای یک روز گریل تابستانی هستند. آنها ترد و سرشار از مواد مغذی و طعم هستند. حتی می توانید از باقی مانده سبزیجات خود برای فاهیتا یا یک غذای ماکارونی خوش طعم استفاده کنید.

2. چاشنی های خانگی درست کنید. اگر چند دقیقه وقت دارید، چاشنی های خانگی می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند و به شما امکان می دهند محتوای سدیم وعده های غذایی خود را کنترل کنید. سس مایونز، سس الهه سبز و وینگرت لیمو کاری همگی همراهان آسان و خوشمزه ای برای برگر یا سالاد بعدی شما هستند.

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
پینه دوز ماهیتابه میوه تابستانی

3. اتاق را برای دسر ذخیره کنید. خوردن گیاهی به این معنی نیست که شیرینی خود را نادیده بگیرید! از غذاهای شیرین طبیعی لذت ببرید و با درست کردن بستنی میوه و سبزیجات خنک یا یک پینه‌دوزی گرم در ماهیتابه میوه، میوه روزانه خود را دریافت کنید.

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
میکس انرژی گیلاس شکلات تلخ

سوخت سفر پیاده روی خود را

تابستان بهترین زمان برای درآوردن چکمه هایتان و رفتن به مسیرهای پیاده روی است. آب و هوا عالی است و در حین انجام یک تمرین عالی، چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. اگر می‌خواهید در مسیرهای پیاده‌روی گیاهی بخورید، باید از قبل برنامه‌ریزی کنید.

نکاتی برای پیاده روی تابستانی مبتنی بر گیاه

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
توپ های انرژی بری بلیس

1. خودتان تنقلات درست کنید. میله‌های جو دو سر، ترکیب مسیر، و لقمه‌های انرژی، میان‌وعده‌های قابل حملی هستند که انرژی لازم برای داشتن یک پیاده‌روی عالی را دارند. برای صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از مواد ناخواسته، از نسخه های خریداری شده در فروشگاه صرف نظر کنید و خودتان آن را بسازید.

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
هوموس پستو گوجه فرنگی

2. میان وعده های خنک بیاورید. بسته بندی نور به این معنی نیست که نمی توانید یک کیسه خنک کننده یا عایق برای لذت بردن از برخی خوراکی های با طراوت به همراه داشته باشید. هوموس و کراکر و فلافل های پخته شده میان وعده های پیاده روی بدون آشفتگی هستند که برای یک ناهار سریع در مسیر عالی هستند.

3. هیدراته بمانید. در صورت نیاز استراحت کنید تا خود را در مسیر آبرسانی کنید. دوستدار محیط زیست باشید و یک بطری آب قابل استفاده مجدد را به جای یک بطری پلاستیکی بسته بندی کنید تا دمای آب خود را در سفرهای طولانی تنظیم کنید.

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
لوبیا تپری سیاه قابلمه ای آسان

کمپینگ با ظرافت

چه در حال برپایی چادر باشید و چه با یک ماشین RV، کمپینگ راهی عالی برای استراحت از زندگی و در آغوش گرفتن کامل دنیای اطرافتان است. همچنین فرصتی عالی برای خارج شدن از منطقه راحتی آشپزی و امتحان دستور العمل های آسان کمپینگ مبتنی بر گیاه است.

بهترین راهنمای غذای گیاهی برای رویدادهای تابستانی
سوپ کینوا عدس کاری شده

1. راه های جدیدی را برای ایجاد موارد دلخواه قدیمی امتحان کنید. هیچ چیز دلپذیرتر از یک آتش و یک غذای گرم با عزیزان در طبیعت نیست. قبل از شروع سفر، فهرستی از غذاهای مورد علاقه خود که از اجاق گاز، اجاق گاز یا مایکروویو استفاده می‌کنند، تهیه کنید و به آن‌ها آتش کمپینگ را تغییر دهید. فلفل قرمز گیاهی، سوپ کینوا عدس و کلم بروکسل بو داده افرا و بالزامیک برخی از وعده‌های غذایی داخل خانه هستند که می‌توانید بدون تلاش زیاد، آن‌ها را با آتش کمپ دوباره درست کنید.

جو دوسر شبانه گیلاس شکلاتی تیره

2. غلات را در آغوش بگیرید. غلات راه آسانی برای سیر ماندن در کمپینگ هستند. جو دوسر، گندم سیاه و جو غلاتی هستند که مطمئناً شما را در حین گشت و گذار در فضای باز راضی نگه می دارند. سعی کنید جو دوسر یک شبه را زودتر درست کنید و آن را برای صبحانه آماده کنید.

3. موجودی کنید تولید کردن. سیب، موز و پرتقال میان وعده های مناسبی برای کمپینگ هستند، زیرا با پوست های محافظ خود طبیعت عرضه می شوند. آنها مواد مغذی زیادی دارند و برای لذت بردن نیازی به یخچال یا آماده سازی ندارند. شما حتی می توانید آنها را در دستور العمل های آتش سوزی مانند پودینگ برنج قهوه ای موز فوری و هویج زنجبیلی نارنجی که می توان در آتش کباب کرد لذت ببرید!

ساندویچ وگان BLTA

پیک نیک های گیاهی

بشقاب ها؟ بررسی. پتوی پیک نیک؟ بررسی. خنک کننده؟ بررسی. با چیزهای زیادی که برای پیک نیک خود دارید، می توانید به راحتی ستاره نمایش، غذا را فراموش کنید! خوشبختانه، تهیه منوی پیک نیک گیاهی آسان است. غذاهای گیاهی به طور طبیعی سبک، مغذی و خوش طعم هستند و آنها را برای یک روز آفتابی آرام عالی می کند.

سالاد پاستا ریحان لیمو

1. یک غذای اصلی را انتخاب کنید. ساندویچ ها، روکش ها و سالاد پاستا گزینه های عالی برای پیک نیک هستند. آنها مملو از پروتئین و سبزیجات هستند و آنها را سبک و رضایت بخش می کند، اما آنقدر سنگین نیستند که سایر غذاهای پیک نیک را تحت الشعاع قرار دهند.

2. طرف های خود را تعیین کنید. امکانات برای طرفین بی پایان است. از تبوله خوش طعم گرفته تا گل کلم بوفالو تند، کناره‌های آن فرصتی برای شماست تا بافت‌ها و طعم‌های خوش طعم تابستانی را کشف کنید.

تارت توت فرنگی ریواس با شکلات تلخ

3. چیزی شیرین بیاورید. برای پایان دادن به وعده غذایی خود، پیک نیک خود را با یک نوشیدنی شیرین تابستانی با همراه داشتن مقداری لیموناد صورتی با طراوت زنجبیلی یا چند تکه تارت شکلاتی تیره توت فرنگی ریواس همراهی کنید.

نوشته شده توسط کارا جوزف، کارآموز رژیم غذایی با شارون پالمر، MSFS، RDN

عکس ها: شارون پالمر، RDN

آیا از این راهنمای غذایی لذت بردید؟ برنامه ریزی بیشتر وعده های غذایی گیاهی در تابستان را بررسی کنید:

خوردن گیاهی در مسیر پیاده روی
30 دستور العمل کمپینگ مبتنی بر گیاه
40 بهترین دستور العمل RV مبتنی بر گیاه