برگزاری نمایشگاه مجازی با محصول ایران پژوهان


بر اساس گزارش ها شبکه خبری تهران، ناصر محمودی مدیر عامل شرکت تعاونی دانش بنیان جاپکو که طراحی بستر نمایشگاه مجازی را بر عهده داشته است، درباره این دستاورد توضیح می دهد: نمایشگاه مجازی این امکان را برای غرفه داران فراهم می کند تا انواع کلیپ های ویدئویی، گالری عکس، اطلاعات متنی، اینفوگرافیک و انواع کاتالوگ را ایجاد کنند. و بروشورهایی برای ارائه به بازدیدکنندگان با قابلیت دانلود.

وی افزود: در بستر نمایشگاه مجازی، بازدیدکنندگان می توانند به راحتی و تنها با یک کلیک از طریق رایانه یا تلفن همراه خود از محل بازدید کنند.

فناوری یادآور شد: استفاده از بستر نمایشگاه مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان مشاغل است تا با استفاده از آخرین فناوری اطلاعات چندرسانه ای محصولات و خدمات خود را به صورت نامحدود به مخاطبان عرضه کنند.

محدودیت های مکانی و زمانی را در نمایشگاه مجازی حذف کنید

محمودی در ادامه گفت: هر چیزی که در نمایشگاه های فیزیکی محدودیت و هزینه دارد در نمایشگاه مجازی وجود ندارد. محدودیت‌های زمانی و مکانی هزینه‌های سنگین اجاره فضا، تجهیزات، حمل‌ونقل، دکوراسیون، چاپ و تبلیغات محیطی در نمایشگاه‌های مجازی دائمی وجود ندارد و مخاطبان می‌توانند محصولات یا خدمات کسب‌وکارها و مشاغل را در هر زمان و مکانی مشاهده کنند. قدردانی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

وی خاطرنشان کرد: در توسعه این پلتفرم یک گروه 6 نفره متشکل از طراحان رابط کاربری و تجربه کاربری و برنامه نویسان همکاری داشته اند.

مدیر حوزه دانش بنیان با یادآوری اینکه در توسعه بستر نمایشگاه مجازی از هیچ ماژول آماده ای استفاده نمی شود، گفت: تمامی امکانات و قابلیت های این سامانه تحت وب از پایه کدگذاری شده است و این باعث می شود محصولی که قابلیت توسعه و سفارشی سازی را دارد.” از دیگر مزایای این محصول می توان به پنل مجزا برای غرفه داران برای مدیریت محتوا اشاره کرد.

محصول دانش بنیان ایرانی امکان برگزاری نمایشگاه مجازی را فراهم کرد

صرفه جویی ارزی از طریق استفاده از نمایشگاه های مجازی

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه مجازی امکان مشارکت بیشتر مشتریان، ثبت کلیه فعالیت های بازدیدکنندگان و ارائه آن به غرفه داران، فرصت کار طولانی تری و ارائه امکانات مختلف را به مشتریان بیشتر می دهد. در بستری برای تعامل. با سایر شرکت کنندگان بهتر است.

تمامی این مزایا به افراد در صنایع مختلف کمک کرده است تا با فعالیت در دنیای مجازی و نمایش محصولات و خدمات خود فروش و سود خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

صاحبان مشاغل برای جلوگیری از خروج ارز و بهره مندی از الگوی داخلی آن با قابلیت های بیشتر می توانند بسته سالانه را با قیمت حدود هزار دلار در هر غرفه خریداری کنند.

مدل‌های خارجی بر اساس ویژگی‌های متفاوتی که به غرفه‌داران ارائه می‌دهند و زمان‌هایی که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند متفاوت هستند و تقریباً 150 دلار در ماه هزینه دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/