بررسی: راهنمای مقایسه ای تحقیقات تغذیه در مورد مکمل های غذایی

را Nutrisearch راهنمای مقایسه ای مکمل های غذایی 2011-12 نسخه مصرف کننده توسط Lyle MacWilliam یک منبع مفید برای یادگیری نحوه ارزیابی مکمل‌های غذایی و چگونگی بهبود سلامت مطلوب، پیشگیری از بیماری‌ها و دفاع ضد پیری است. این کتاب یک نسخه خلاصه شده از نسخه چهارم راهنمای مقایسه ای است که بیشتر برای خوانندگان بدون پیشینه در زمینه تغذیه یا علوم زندگی مفید است.

Lyle MacWilliam، MSc، FP، رئیس Nutrisearch Corp.، یک شرکت کانادایی است که به صنعت محصولات طبیعی خدمات می دهد. او عضو سابق پارلمان و عضو مجلس قانونگذاری بریتیش کلمبیا است. آقای مک ویلیام به عنوان مشاور تعدادی از آژانس های بهداشتی دولتی کانادا خدمت کرده است.

در این نسخه، بیش از 1600 مکمل غذایی از ایالات متحده و کانادا به صورت علمی مورد ارزیابی و مقایسه قرار گرفته اند، که هر محصول بر اساس 18 معیار حیاتی ارتقاء سلامت ارزیابی شده است.

با توجه به بررسی‌های علمی مختلف مکمل‌های غذایی برای این کتاب، راهنمای مقایسه‌ای را منبعی عالی برای اطلاعات یافتم. این راهنما شامل بررسی مقایسه ای بسیاری از مارک های محبوب مکمل های غذایی، از جمله آنهایی است که در داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی فروخته می شوند، با سایر مارک های کمتر شناخته شده که از طریق چنین مکان هایی در دسترس نیستند.

چیزی که در مورد این موضوع بیشتر از همه دوست داشتم، دو فصل در مورد تاریخچه مختصر ویتامین D و اکتشافات جدید، آخرین یافته های علمی در مورد ویتامین D است. یک خلاصه عالی از مجموعه عظیم تحقیقاتی وجود دارد که از اثرات مفید ویتامین D حمایت می کند بیماری را تایید می کند. پیشگیری، تقویت ایمنی و تقویت استخوان ها. برخی از مسائل مطرح شده توسط آقای مک ویلیام عبارتند از: ویتامین D و سرطان، ویتامین D و بیماری های قلبی، ویتامین D و حمایت از سیستم ایمنی بدن، و چقدر کافی است؟

آقای مک ویلیام استدلال قانع‌کننده‌ای دارد مبنی بر اینکه کمبود ویتامین D به بسیاری از بیماری‌های مزمن و دژنراتیو کمک می‌کند. او نوشت: “علیرغم پیشرفت های سریع در دانش ما در مورد ویتامین D، کمبود مزمن این ماده مغذی ضروری همچنان ناشناخته ترین و اشتباه تشخیص داده شده کمبود رژیم غذایی برای حل مشکل ناکافی است.”

اگرچه مقدار توصیه شده روزانه برای ویتامین D به 600 واحد بین المللی در روز افزایش یافته است، بسیاری از کارشناسان معتقدند که این مقدار باید حتی بیشتر باشد. در حالی که بهترین راه برای دریافت ویتامین D هنوز نور خورشید است، به گفته آقای مک ویلیام، هر کسی که در خارج از مناطق استوایی زندگی می کند یا بیشتر در خانه زندگی می کند به دلایل سلامتی نیاز به مکمل دارد.

من این راهنما را به عنوان یک منبع عالی برای هر کسی که علاقه مند به علم مکمل سازی است توصیه می کنم.