با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! از آنجایی که بهار در نوسان است و تابستان در راه است ، این زمان مناسب برای ارزیابی مجدد آنچه که زندگی جدید برای شما به ارمغان می آورد ، است. این می تواند کلاس جدیدی از تمرینات باشد یا حتی برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین زمان ببرد. هر آنچه که تصمیم می گیرید شادی را در زندگی خود ایجاد کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجا برای راهنمایی و خوشحال کردن شما

چرخه سوپ

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! روز جهانی هویج 4 آوریل استهفتم، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا بر این لذت نارنجی تأکید کنیم.

هویج علاوه بر ترد بودن ، خوشمزه بودن و تمایل به غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی ، مملو از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که توسط بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود). هویج در کنار مواد مغذی بیشماری که دارد فواید سلامتی دیگری نیز دارد از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را تهیه کرده ایم که مطمئناً برای شما کمی راز تهیه می کند. با خیال راحت دستور غذا را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 جعبه آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را مکعبی خرد کنید
  2. سیب زمینی ها و هویج های شیرین را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیاز را بجوشانید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. بجوشانید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا نرم شود
  8. همه چیز را با مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هر چه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و امتحان کنید تا راضی باشید. همه چی بخور

اعضای برجسته ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” فقط یکی از پیام های الهام بخشی که یکی از اعضای ما برای شما ارسال کرده است ، @ visual_content87 در IG. کانال او شاخ پیامهای فراوانی است تا تمایل به بهتر بودن را برانگیزد. می توانید شرط ببندید که او هرگز روز را از دست نمی دهد. یا شانه ها. یا سینه. با زنجیرهای تخریب کننده ماهیچه ها ، کار فوق العاده ای را در ظاهر آسان تمرینات انجام می دهد. در واقع ، او زنجیر سینه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید ، با فک شما روی زمین ایجاد کرد. نگران نباشید ، او احتمالاً تمریناتی نیز برای این کار دارد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم با مرد پشت دسته ملاقات کنیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. آموزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک جانباز بازنشسته ارتش هستم و داشتن سلامت جسمی و روحی از ضروریات در ارتش است. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من وابسته بودند که بیشتر از خودم باشم و استاندارد را تعیین کنم. می خواستم با این روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی نیز اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. من این احساس را دارم که بسیاری از مردم نیز سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای شریک زندگی خود جذاب باشید. در کنار جراحاتی که در دوران سربازی دریافت کردم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا بتوانم کاری را که در باشگاه هستم انجام دهم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید اما تنها فردی که قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؛ او در واقع شروع کرد در اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی و غیره دارد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. می خواهید در روز فریب خود با چه چیزی رفتار کنید؟
    من می روم ژیروسکوپ. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم و بهترین ژیروسکوپ هایی که من مدتهاست داشته ام وجود دارد ، یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه ها) می روم.
  4. به کسی که تازه شروع به تمرین در باشگاه می کند چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج حاصل شد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در آموزش Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، تگزاس. آنها مرا می شناسند و از من مراقبت می کنند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیس برایم چند کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفتند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. به علاوه ، علفی که آنجا وجود دارد ؛ من دوست دارم روی چمن تمرین کنم و این باعث می شود احساس کنم که یک حرفه ای هستم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! “کرنل لاکت”.

برای مشاهده کلمات خردمندانه و تمرینات عالی ، @svisten_content87 @را در اینستاگرام مشاهده کنید.

اوه شانسش

او خود را ملکه عمدی اعلام کرد ، @oh.hey.its.chante تمرینات شما را با هدف انجام می دهد. این به ما الهام می دهد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. وقتی شکست می خورید متوقف شدن آسان است ، اما به گفته شانت ، “هر روز در راه است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او به بهترین نسخه از خود است – حتی زمانی که شامل بازگشت به اهداف تناسب اندام می شود. او به ما می گوید که همه چیز خوب است. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند تا همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. از غرور و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال می کنم @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر در زندگی.

من ادامه می دهم

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای دوستداران ورزش مشتاق ، راه رفتن بی معنی به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی روزانه هر روز می تواند مزایای زیادی برای سلامتی شما داشته باشد.

صرف 30 دقیقه می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • تعادل را بهبود بخشید
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • کل قدرت را افزایش دهید
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه کلیدی است ، پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما کمک می کند. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین که به برنامه خود اضافه کنید نیز می تواند مفید باشد.

آنها عبارتند از:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ به عنوان همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دورتر از محل کار پارک کنید یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

صرف نظر از نحوه ورود به سیستم ، مهم این است که آن را به بخشی ثابت از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا خوش فرم و خوشحال باشید.

با دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، اختلاف نظرهای جزئی بر سر این که کدام بهتر است: وزنه آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهتر از این دو چیزی است که شما بیشتر دوست دارید. آیا ما پاسخ را فهمیدیم؟ کمی ، اما مزایای هر تمرین بر دیگران بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم ، راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

نیازی نیست که برای Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که توده ای تمیزتر (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو ، کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید این پوندهای مزاحم را از دست بدهید یا وزن خود را بهبود ببخشید ، تمرینات با وزنه بهترین مکمل برای برنامه تناسب اندام شما است.

می توانید کمی شروع کنید و ادامه دهید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

دستگاه های تناسب اندام

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید کسی را بالا نگه دارید یا با وارد کردن وارونه به خودتان شرمنده شوید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای تناسب اندام ما علاوه بر تعریف ماهیچه های خاص ، می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان آموزش را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، این کار را انجام دهید! BEST تمرینی است که دوست دارید.

قدر آنچه را که شما را احاطه کرده است بدانید

پس از خوردن یک سوپ هویج خوشمزه و ایجاد یک زنجیره کامل از مقالات برجسته شامل وزنه های آزاد و دستگاه های تناسب اندام ، یک کار را حتما انجام دهید: لذت بردن از زندگی. بهار در راه است و این فرصتی مناسب برای استراحت هر از گاهی و قدردانی از فضای باز است. بوها یا گلهای تازه بریده را بو کنید. بارش باران را ببینید یا حیات وحش به شکل خود بازگردد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه اطرافیان شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را بردارید و قدر دنیای خود را بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید