با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید



در این ماه ، ما بر روی آنچه در اعضای ما بهترین ها را نشان می دهد ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. از وبلاگ این ماه لذت ببرید در حالی که از دیگران یاد می گیرید ، در میان وعده های خوشمزه غوطه ور شوید و همیشه صورت خود را زیر نور آفتاب نگه دارید.

هموس ، اجازه بده یه چیزی بهت بگم

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. احتمالاً بهترین هرگز. ما از شنیدن افکار شما خوشحال خواهیم شد ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم بود. این غذا فوق العاده همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. آیا ما همچنین اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما بسیار مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کاهش کلسترول (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر ▼!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان را منتشر کردیم. در اینجا دوباره برای کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس شخصی عظمت

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و امتحان کنید تا راضی باشید.

با صبحانه مورد علاقه خود تخمیر کنید (انگشت شمار) و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، پاپریکا ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها برخی از محصولات دیگری هستند که می توانید برای طعم سالم تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم صبحانه شما با هشدار این است که می توانید تا پایان عمر فقط 3 عدد بخورید. با غرق شدن بیشتر در مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که می توانیم 3 را انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ممکن است مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه صبحانه ها را انتخاب کنیم.

هر صبحانه سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما منتشر کرده ایم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، تهیه و نگهداری آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – مملو از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما تنقلات سالم دیگری را که بیشتر از آن لذت می برید ، از دست داده ایم؟ در صورت تمایل با ما در شبکه های اجتماعی تماس بگیرید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست می دهیم.

اعضای انگیزشی می

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که مادری الهام بخش معرفی کنیم که فقط او را داخل و خارج از ورزشگاه روغن کاری می کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام #fitmom است ، وقتی که کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، ما را با کلمات حکمت انگیزشی مادر الهام می بخشد.

“تمرکز بر پله مقابل خود ، نه تمام راه پله” ، تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom ما را به آن آراسته است. این به ما این امکان را می دهد که اهداف سخت تناسب اندام یا مشکلات بزرگ زندگی را داشته باشیم ، می توانیم گام به گام بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و برنامه ها و الهامات عالی او را ببینید.

@breannalaw15

Breanna از @breannalaw15 در اینستاگرام این ماه برجسته شد زیرا نمی ترسد کلمه “F” را از دست بدهد: شکست. برخی از انگیزشی ترین محتواها از کسانی است که شکست خورده اند و ادامه می دهند. مادر سگ برنا می گوید: “همه چیز را می توان یافت “و وقتی شکست خورد ،” تسلیم شدن خوب نیست “.

ما از میل و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام حفره هایی در راه دارد ، اما آنچه در سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود برسیم. برانا او را به عزم و اراده ای تبدیل می کند که او را مجبور به پیشروی می کند. ما می خواهیم بر این جانباز ارتش نان تست کنیم که ما را بر زمین نگه می دارد و همیشه ما را به جلو هل می دهد.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرینات و یک سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا بدنبال زنجیرهای کوچک متناسب با سطح تناسب اندام شخصی خود هستید؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سال ها آموخته است جمع آوری می کند و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران در بهبودی کمک کند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی کار شگفت انگیزی را انجام داده است که تمرینات پویای HIIT را با مراحل مختلف برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام ایجاد کرده است.

بهajaxxfit در اینستاگرام بروید و تماشا کنید که او طناب های نبرد را از بین می برد در حالی که کار دیگران را راحت تر انجام می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم برای ورزش به برزخ ختم شویم. قطعنامه های سال به پایان رسیده است و ما از خود می پرسیم آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. این است! پیاده شدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن خوب نیست. ما از شما پرسیدیم وقتی همه چیز مثل همیشه فوق العاده نیست ، چه انگیزه ای برای ادامه کار دارید. ما به هر 10 دلیلی که منتشر کرده ایم نمی پردازیم ، اما می خواهیم علم را در پشت این که چرا برخی از انگیزه های شما کار می کنند ، پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی کلی

وقتی ورزش می کنید ، مغز شما تعدادی مواد شیمیایی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند! به طور خلاصه ، اگر احساس افسردگی می کنید و نیاز به انگیزه دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوش بین و مثبت اندیش باشید. بدون ذکر اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش خوشبختانه اندورفین را افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن کلی شما از تمرین می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

تنها چیزی که درباره آن می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم در همه جنبه های زندگی شما ، از جمله خانواده ، دوستان و اجتماع منشعب شده است. این بسیار سرگرم کننده است که فکر کنید ورزش برای خودتان نیز تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر فردی هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه؟ در شبکه های اجتماعی با هشتگ #FitnessConnection به ما بگویید و ممکن است شما یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود.

ما در تابستان و اواسط سال به سرعت در حال افزایش سرعت هستیم! برای به خاطر سپردن آنچه باعث حرکت شما می شود و چه چیزی شما را در جاده نگه می دارد وقت بگذارید. به یاد داشته باشید که استراحت یا زمین خوردن هر از گاهی خوب است ، اما تسلیم شدن خوب نیست. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به مشوق نیاز دارید. خوش آمدید و ما مطمئناً به شما کمک خواهیم کرد تا زمان خود را در زیر نور خورشید قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید