بادام: فواید بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب ارزش غذایی

بادام یکی از آنها در نظر گرفته مد ترین آجیل هاست کدام ممکن است فواید زیادی برای بهزیستی دارد. بادام هر دو بادام شیرینی، محلی قلمرو مدیترانه، خاورمیانه، ترکیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشورهای جنوب شرق آسیا بود. میوه این درخت معمولاً به صورت نپخته، برشته شده هر دو به تعیین کنید شیر آب بادام بلعیدن می تواند باشد.

این آجیل فواید زیادی برای بهزیستی دارد. تحقیقات آرم دانش است کدام ممکن است این میوه باعث بهبود مرحله لیپوپروتئین همراه خود چگالی نخست (HDL) را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مقیاس عقب {سطح کلسترول} LDL می تواند باشد. منبع مفید خوبی به دلیل ویتامین های B کمپلکس را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر رژیمی است. فواید مختلف این میوه برای بهزیستی در داخل {زیر} منطقی سازی دانش شده است.

{مفید} در داخل:

آنتی اکسیدان | ضد پیر شدن | دیابت II | مسائل قلبی عروقی | {فشار خون بالا} | {سطح کلسترول} نخست | مشکلات وزنی | سلامت دختران | منافذ و پوست | قدرت | سنگ کیسه صفرا |

راه به این پشتیبانی می تنبل:

دیابت:

بادام، یادآور سایر مغزها، کربوهیدرات کمی فقط دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارای چربی ها های مثبت، پروتئین، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریزمغذی های مورد نیاز است. بادام تشکیل {مقادیر} قابل توجهی منیزیم است تخصصی ایجاد می کند همه شما اشخاص حقیقی دیابتی قابل توجه کم است. منیزیم یک پارچه معدنی مورد نیاز است کدام ممکن است به نگه داشتن مرحله قند خون در داخل بدن ما پشتیبانی می تنبل، کار کردن انسولین را تقویت می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به چندین معنی بدن ما پشتیبانی می تنبل.

{بیماری} های قلبی:

بادام در داخل پیشگیری به دلیل چندین {بیماری} قلبی قابل توجه مفید به نظر می رسد. منیزیم قابل دریافت در داخل بادام باعث به مقیاس عقب {فشار خون بالا} می تواند باشد. بادام به به مقیاس عقب {سطح کلسترول} LDL را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهبود {سطح کلسترول} HDL پشتیبانی می تنبل. ممکن است ممکن است همچنین به دلیل اکسیداسیون LDL جلوگیری از جنگ می کنند کدام ممکن است گام قابل توجه مهمی در داخل جلوگیری از جنگ به دلیل تشکیل پلاک در داخل رگ های خونی است.

مشکلات وزنی:

چندین گزارش نمایشگاه ها کدام ممکن است برنامه کاهش وزن کم انرژی تشکیل بادام، غنی به دلیل اسیدهای چرب تک غیراشباع، به ریختن وزن {سریعتر} به دلیل برنامه کاهش وزن سرشار به دلیل کربوهیدرات های پیشرفته پشتیبانی می تنبل. {افرادی که} 2 موارد در داخل هفته آجیل می خورند نیز خیلی کمتر دچار {اضافه وزن} می شوند

خوب ارزش غذایی بادام: (اندازه گیری سرو: 100 خوب و دنج):

چرخ دنده مغذی

قدرت – 2408 کیلوژول (576 کیلو انرژی)

چربی ها – 49.42 خوب و دنج

اشباع – 3.731 خوب و دنج

تک غیراشباع – 30.889 خوب و دنج

چند مورد آخر غیر اشباع – 12.070 خوب و دنج

کربوهیدرات – 21.69 خوب و دنج

نشاسته – 0.74 خوب و دنج

شکر – 3.89 خوب و دنج

فیبر رژیمی – 12.2 خوب و دنج

پروتئین – 21.22 خوب و دنج

آب – 4.70 خوب و دنج

ویتامین های غذایی

مشابه ویتامین A

کولین – 52.1 میلی خوب و دنج

ویتامین E- 26.2 میلی خوب و دنج

نیاسین (B3) – 3.385 میلی خوب و دنج

ریبوفلاوین (B2) – 1.014 میلی خوب و دنج

اسید پانتوتنیک (B5) – 0.469 میلی خوب و دنج

تیامین (B1) – 0.211 میلی خوب و دنج

ویتامین B6- 0.143 میلی خوب و دنج

فولات (B9) – 50 میکروگرم

بتاکاروتن – 1 میکروگرم

لوتئین زآگزانتین – 1 میکروگرم

ویتامین A- 1 IU

چرخ دنده معدنی

پتاسیم – 705 میلی خوب و دنج

فسفر – 484 میلی خوب و دنج

منیزیم – 268 میلی خوب و دنج

کلسیم – 264 میلی خوب و دنج

آهن- 3.72 میلی خوب و دنج

روی- 3.08 میلی خوب و دنج

منگنز – 2.285 میلی خوب و دنج

سدیم – 1 میلی خوب و دنج

منبع مفید: پایگاه دانش چرخ دنده مغذی USDA شماره 28