ایجاد یک انباری سالم و مناسب برای کودکان


انواع غذاهای غنی از مواد مغذی و پایدار را در انبار خود ذخیره کنید و بدون توجه به آنچه که باشد، برای تهیه غذاها و میان وعده های سالم برای کودکان مجهز خواهید بود.

تغذیه کودک با یک رژیم غذایی سالم و مغذی می تواند یکی از بزرگترین چالش ها و پاداش های شما باشد. اما ذخیره کردن انباری برای موفقیت ممکن است دشوار باشد. بدون آن غذاهای سالم و خوشمزه، یک کودک گرسنه می‌تواند زندگی را خیلی سریع واقعی کند. داشتن مواد اولیه سالم و اصلی، تغذیه خوب را ساده، سریع و لذت بخش تر می کند. همچنین می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند و یک روال سالم برای رژیم غذایی خانواده شما فراهم کند. ایجاد انباری سالم برای بچه‌ها ما را مجهز می‌کند تا با اعتماد به نفس و آرامش والدینی که مسئولیت تغذیه فرزندانش را با سوخت مورد نیاز برای رشد و شکوفایی – و داشتن آن – بر عهده دارد، غذا بخوریم!

هیچ وقت برای ایجاد الگوهای غذایی سالم زود نیست، و این با یک انباری پر از غذاهای سالم از همه گروه های غذایی شروع می شود. تحقیقات نشان می دهد که کودکانی که با غذاهای متنوعی مانند میوه ها و سبزیجات و غلات کامل آشنا می شوند، تمایل بیشتری به خوردن آنها دارند. 24 ماه اول زمانی است که ترجیحات و رفتارهای غذایی شروع به شکل گیری می کند. محاصره کردن آنها با غذاهای سالم و دیدن کل خانواده که آنها را می خورند به طور قابل توجهی فرصت را برای کودکان برای امتحان غذاهای جدید افزایش می دهد و این احتمال را افزایش می دهد که آنها یاد بگیرند که در حین رشد از آنها لذت ببرند.

سهام مبانی

نگه داشتن انواع غذاها در قفسه، تازه و منجمد در دسترس، همراه با گنجینه ای از ملزومات آشپزی و چاشنی های مورد تایید بچه ها برای تزیین هر غذا، یک صرفه جویی واقعی در وعده های غذایی است. حتی ساده‌ترین و سریع‌ترین وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها وقتی با مواد مغذی درست شوند، بهتر هستند.

ایجاد یک انباری قدرتمند

پروتئین ها

لوبیاهای کنسرو شده و خشک، عدس و نخود سرشار از پروتئین هستند و یک پایه عالی برای یک وعده غذایی هستند. بافت نرم و طعم ملایم آنها برای کودکان خردسال و بزرگتر به طور یکسان ایده آل است. و چه بچه ای ماکارونی را دوست ندارد؟ انواع پاستاهای جایگزین خشک شده با نخود یا عدس را برای منبع متفاوت پروتئین اضافه کنید. آجیل و دانه ها و کره های آجیل یک ماده یا افزودنی همه کاره برای مخلفات، غلات داغ، و محصولات پخته شده مانند میله های PB&J Kids من هستند. این میله ها دارای بادام زمینی، کره بادام زمینی، دانه های چیا و کیسه های مناسب پوره میوه های شیرین نشده برای تقویت بیشتر میوه هستند.

غلات کامل

ماکارونی سبوس دار، کینوا، جو، کوسکوس و برنج قهوه ای همگی منابع غلات سبوس دار مناسب برای بچه ها هستند که سریع پخته می شوند و برای غذاهای اصلی، مخلفات، غلات و در محصولات پخته شده، مانند میله های تاهینی جو دو سر بچه توت من که با جو تهیه می شوند، مناسب هستند. و آرد غلات کامل نان های سبوس دار، غلات خشک و کراکر یک ساندویچ سریع، صبحانه و میان وعده آسان و خارج از جعبه را درست می کنند. نگهداری چند وعده غذایی آماده از غلات کامل گاهی اوقات می تواند روز را نیز نجات دهد.

سبزیجات و میوه

سبزیجات کنسرو شده ضروری هستند! محصولات گوجه‌فرنگی، از گوجه‌فرنگی‌های خرد شده، سس گوجه‌فرنگی، سس پاستا و سالسا می‌توانند غذای سریعی مانند پاستا، پیتزا، فلفل قرمز و خیلی چیزهای دیگر را برای بچه‌ها ایجاد کنند. شما هرگز نمی توانید تنوع زیادی یا کافی داشته باشید – ذرت، نخود فرنگی، هویج، لوبیا سبز، چغندر و قارچ – انواع کنسرو شده به راحتی در هر ظرفی ریخته می شوند – یا پنهان می شوند، یا کمی چاشنی اضافه می کنند و آنها یک طرف فوری هستند. ظرف. سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، ترکیبات گیاهی محافظت کننده از سلامتی مانند آنتی اکسیدان ها، و فیبر – ضروری برای رشد ذهن و بدن در حال رشد، مهم است که سبزیجات را در هر وعده غذایی مصرف کنید. فقط مطمئن شوید که انواع کم سدیم یا بدون نمک اضافه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که سیب زمینی با ماندگاری طولانی، سیب زمینی شیرین، کدو حلوایی زمستانی، مانند کدو حلوایی و اسپاگتی را ذخیره کنید.

وقتی صحبت از میوه به میان می‌آید، میوه‌های کنسرو شده یا شیشه‌ای شیرین نشده، برش خورده یا پوره شده، مانند سس سیب، و همچنین میوه‌های خشک، مانند چرم، کشمش یا زردآلو، برای میان‌وعده شیرین، مخلوط غلات داغ یا دسر را انتخاب کنید. برای آن دسته از افرادی که عجله دارند میان وعده مصرف کنند، مقداری میوه و پوره میوه و سبزیجات یا اسموتی های آماده را در دسترس داشته باشید.

آشپزی ملزومات و چاشنی ها

هر وعده غذایی نیاز به خدمه پشت صحنه دارد. روغن های گیاهی با کیفیت بالا، مانند روغن زیتون فرابکر و روغن آووکادو، آغاز غذاهایی هستند که بچه های کوچک دوست دارند، مانند سیب زمینی سرخ شده، سبزیجات سرخ شده و برشته، و محصولات پخته شده. مافین های ادویه ای هویج کدو حلوایی من همیشه محبوب هستند. آرد، چه گندم کامل و چه جایگزین، مانند آرد جو دوسر یا آرد بادام، یکی از مواد اصلی پخت است که می تواند دسته ای سریع از پنکیک، کلوچه یا خوراکی های شیرین را تهیه کند. حتی کوچکترین اعضای خانواده نیز سزاوار اندکی عشق پخته با مافین بچه جو دوسر بری خوشمزه من هستند، که فقط طعم دارچین و وانیل را برای رشد طعم کودک دارند. البته، شما به جوش شیرین و پودر، عصاره وانیل و چند ادویه مورد علاقه به غیر از نمک و فلفل، مانند دارچین و جوز هندی نیاز دارید. از طرف دیگر، شما می خواهید چند سرکه در دست داشته باشید تا در یک وینیگرت بپاشید، و سس سویا برای طعم دادن به رشته فرنگی، فارو یا برنج قهوه ای، و ادویه های مورد علاقه برای کودکان مانند سیر، پاپریکا، و پودر فلفل قرمز ملایم

فریزر

اقلام برای ماه ها در سردخانه نگهداری می شوند، بنابراین برای نگهداری میوه ها و سبزیجات ایده آل است. درست به همان اندازه مغذی، شاید بیشتر، مانند همتایان تازه خود، بسیار راحت‌تر و در زمان صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا اغلب از قبل بریده شده و آماده استفاده هستند. انواع توت ها، انبه و هلو یخ زده یک اسموتی یا کاسه صبحانه را در یک لحظه درست می کنند و بهترین میان وعده ها را درست می کنند. اسفناج، کلم بروکلی و ترکیب خوبی از ذرت، نخود فرنگی و هویج تنها چیزهایی هستند که می توانند یک وعده غذایی لحظه آخری را با هم تهیه کنند. اگر یک دستور غذا را دوبرابر می کنید یا یک کاسرول بزرگ درست می کنید، آن باقیمانده غذا را با سرعت بیشتری نسبت به نوش درآورید. نان‌ها در اینجا نیز ماه‌ها دوام می‌آورند—برش‌ها، رول‌ها، تورتیلا، خمیر پیتزا… زمانی که به آن پایه برای یک رول‌آپ سرگرم‌کننده یا همراهی عالی برای سوپ مورد علاقه فرزندتان نیاز دارید، نجات می‌دهند.

یخچال

سبزیجات و میوه‌های فصلی و تازه و همچنین سبزیجات برای سالاد – سالادهای کیسه‌ای عالی هستند – و مجموعه‌ای از هویج، خیار، انگور، سیب – هر چیزی که بچه‌های شما دوست دارند، میل کنید. دیپ ها میان وعده ها را سرگرم کننده تر می کند، بنابراین کره های آجیل، هوموس و ماست گیاهی از لوازم اصلی یخچال برای این کار هستند. آنها همچنین به خوبی روی نان و تورتیلا برای ناهار یا میان وعده پخش می کنند. پنیرهای غیر لبنی برای میان وعده به تنهایی، همراه با کراکر، یا برای پاستا و کاسرول، پیتزا و کالزون یا رنده شده روی سبزیجات بخارپز یا برشته استفاده می شوند، عالی هستند. شیرهای گیاهی نیز در اینجا زندگی می‌کنند—مستقیم، روی غلات سرد و گرم، تبدیل به یک پودینگ خوشمزه یا خوراکی منجمد می‌شوند، یا به اسموتی پاشیده می‌شوند، مانند اسموتی کدو حلوایی من. اگر آنها را رقیق کنید، آب میوه های 100% بدون اینکه خیلی شیرین باشند مفید و با طراوت هستند.

برخی از دستور العمل های مورد علاقه و مناسب برای کودکان را بررسی کنید:

آسان وگان مک و پنیر با نخود فرنگی
پیتزای گیاهی رنگین کمان وگان با پوسته آرد ذرت
سوپ گوجه فرنگی کلاسیک
بهترین هوموس کلاسیک