آووکادو با هر نام دیگری


خوش آمدی! در این ماه ما می خواهیم بر آنچه برای اولویت بندی سلامتی خود نیاز دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات این شامل غذای سالم است که در عین سالم ماندن بدن شما را تقویت می کند. شما همچنین سزاوار چیزی هستید که فوق العاده خوشمزه و پر از آنچه شما نیاز دارید باشد. برویم جلوتر!

شماره آووکادو

روی یک تکه نان تست مخلوط با سبزیجات دیگر یا به تنهایی ، ما واقعاً به بهانه دیگری برای خوردن آووکادو نیاز نداریم. آنها یکی از فوق العاده ترین غذاهای فوق العاده در طبیعت هستند ، سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی – بدون ذکر طعم.

آووکادو همچنین دارای مقدار زیادی پتاسیم است – یک الکترولیت اساسی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن شما در ارسال موثر سیگنال ها کمک می کند. سرگرمی: آنها حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن منفجر شده است

اما نه همه چیز!

آووکادو تقریباً 20 درصد از ارزش فولیک اسید روزانه شما را دارد. که برای رشد و عملکرد سلول ها ضروری است.

برچسب آووکادو

به اختصار؟ آووکادو عالی است!

زیرنویس وبلاگ

شما جهان ما را تضمین می کنید

اگر شما هم مثل ما هستید ، #روز_ ملی_گواکامول را با استایل جشن گرفتید. اگر شما هم مانند ما هستید ، تقریبا هیچ ماده محدودی در تهیه بهترین گوآک وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم تر عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • فلفل سبز
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • Cale

برای سیگار کشیدن اضافی ، می توانید نصف یا گوجه فرنگی آووکادو را قبل از افزودن به ظرف کباب کنید! گزینه های گواکامول بی پایان است.

guac شما چه چیزی را خاص می کند؟ نحوه مصرف آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما بگویید. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آن را به منوی خود اضافه کنیم.

آووکا-برو بیرون و آن را خرد کن

هیچ زمان اشتباهی از سال برای خوردن برخی از آووکادو وجود ندارد. همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش است تا مطمئن شوید که در مسیر درست موفقیت هستید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در اولویت بندی سلامت خود کمک کنیم ، بنابراین با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید