آنچه خوردیم و دوست داشتیم


یک مجموعه هفتگی که در آن برنامه غذایی واقعی رژیم مدیترانه ای خانواده خود را به همراه چند چیز که در هفته گذشته دوست داشتیم به اشتراک می گذاریم. هدف این است که به سادگی ایده های غذا و دستور غذا را به اشتراک بگذارید.

برنامه غذایی مدیترانه ای ما



ما برنامه غذایی هفتگی خانواده خود را صرفاً برای ایده های وعده غذایی و الهام گرفتن از دستور غذا برای هر کس دیگری که به دنبال پیشنهاد است به اشتراک می گذاریم. لطفاً به خاطر داشته باشید که هر خانواده و فردی متفاوت است و این دقیقاً چیزی است که برای ما مفید است.

ما همه برنامه های غذایی هفتگی قبلی خود را در یک مکان مناسب ذخیره کرده ایم – برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای.

نحوه برنامه غذایی ما



ما در این پست بیشتر به نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی می پردازیم – راهنمای برنامه ریزی غذا اما فقط برای خلاصه کردن سریع –

  • معمولاً صبحانه در خانه ما کاملاً استاندارد است، بنابراین من آن را در لیست برنامه غذایی خود قرار نمی دهم
  • بچه‌های من یا یک ناهار کیسه‌ای می‌آورند یا در مدرسه ناهار گرم می‌خرند، بنابراین من فقط برای ناهارم برنامه‌ریزی می‌کنم (و اگر شوهرم آن روز از خانه کار می‌کند)
  • من یادداشت هایی را در برخی از روزها اضافه می کنم تا نشان دهم آیا وعده غذایی چیزی است که باید سریع درست کنیم، در حال حرکت و غیره.
  • شنبه ها معمولاً غذاهای باقی مانده را می خوریم و برای ناهار یا شام بیرون غذا می خوریم. من این را در برنامه غذایی هر هفته نشان می دهم، اما فقط در صورتی که شما تعجب کنید

آنچه در این هفته خوردیم

این هفته نزدیک به پایان کمی دیوانه شد، زیرا کوچکترین من دچار گلودرد استرپتوکوکی شد، بنابراین برنامه ها/غذاهای چند روزه از پنجره بیرون ریخته شد. به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می کنیم برنامه غذایی خود را “شل” نگه دارید … چیزهایی اتفاق می افتد که خارج از کنترل ما هستند.

برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای ما

پیوندهای دستور غذا برای آنچه خوردیم



اینها پیوندهای دستور غذا برای اقلام برنامه غذایی است که ما در هفته گذشته خوردیم. بعضی از چیزهایی که خوردیم لینک یا دستور پخت ندارند… مثلاً شب هایی که سفارش دادیم و غیره.

من به شدت هر دو دستور غذا را توصیه می کنم … آنها خوشمزه هستند! از رویه سبزیجات ترشی روی ساندویچ ها غافل نشوید، خیلی خوب است.

چیزی که این هفته دوست داشتیم

این منطقه ای است که در آن برخی از محصولاتی را که دوست داشته ایم، یک ابزار آشپزخانه یا فقط هر چیزی که اخیراً کشف کرده ایم که باعث صرفه جویی در وقت در آشپزخانه می شود، به اشتراک می گذاریم.

این هفته دو محصول خریداری شده از فروشگاه را به اشتراک می گذاریم که در چند ماه گذشته چندین بار از آنها استفاده کرده ایم.

چاشنی تاکو ملایم Siete

وقتی برای اولین بار این چاشنی تاکو را امتحان کردیم، یک دسته جداگانه بدون آن درست کردم تا بچه ها روی تاکوی خود داشته باشند. تمام چاشنی‌های دیگر تاکو که در گذشته استفاده کرده‌ام، همیشه شکایت دارند که خیلی تند هستند، حتی زمانی که برچسب ملایم دارند.

آنها این را دوست دارند چاشنی Siete Mild Taco. طعم فوق العاده ای دارد و لیست مواد تشکیل دهنده آن بسیار بهتر از سایر مواد موجود در بازار است.

لیست مواد تشکیل دهنده – پودر چیلی، نمک دریا، خرمای آسیاب شده، پودر گوجه فرنگی، پودر سیر، مخمر مغذی، زیره، دانه های پیاز، آرد کاساوا، خامه تارتار، فلفل سیاه، پودر جعفری.

همچنین بدون غلات، بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون سویا و وگان است. من آن را در Safeway محلی خود می خرم، اما آنها آن را در وب سایت خود نیز می فروشند.

آرتیشو آنتی پاستو از Trader Joe

ما این را گذاشته ایم پخش کنگر روی همه چیز، از کراستینی گرفته تا مرغ و ماهی کبابی. عطر و طعم فوق العاده ای دارد اما زیاد نیست. حتی بچه ها هم دوست دارند. به راحتی می توانید آن را در انباری داشته باشید تا فقط در آخرین لحظه در پاستا یا بالای مرغ برای یک غذای سریع بریزید.

(4 بار بازدید شده، امروز 4 بازدید)

آخرین ویرایش: 6 مه 2022