آنچه خوردیم و دوست داشتیم


هر هفته برنامه‌های غذایی مدیترانه‌ای خانواده‌مان را با هدف ارائه ایده‌های غذایی، دستور العمل‌ها و الهام‌بخشی به اشتراک می‌گذاریم. ما همچنین دوست داریم چند چیز را که اخیراً دوست داشته ایم به اشتراک بگذاریم.

منوهای الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه ای



ما در نوسان همه چیز در خانه خود بازگشته ایم و ژانویه کاملاً در حال اجراست. من احساس می کنم این یکی از آخرین هفته های آزادی ما قبل از ورود به لیگ کوچک و سافت بال است! این اولین سالی است که ما با بچه ها برای بیس بال/سافت بال قرارداد امضا می کنیم، بنابراین اگر راهنمایی در مورد نحوه مدیریت برنامه های شلوغ دارید… برای من ارسال کنید!

مثل همیشه، این برنامه های غذایی صرفاً برای ارائه ایده ها و الهام بخشیدن به وعده های غذایی است. نیازها، بودجه، سبک آشپزی و غیره هر کس متفاوت است. بنابراین آنچه برای خانواده من مفید است ممکن است برای شما یا خانواده شما کارساز نباشد.


برنامه غذایی هفته های قبلی را اینجا ببینید –

نحوه برنامه غذایی ما

ما در این پست بیشتر به نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی می پردازیم – راهنمای برنامه ریزی غذا اما فقط برای خلاصه کردن سریع –

  • معمولاً صبحانه در خانه ما کاملاً استاندارد است، بنابراین من آن را در لیست برنامه غذایی خود قرار نمی دهم
  • بچه‌های من یا یک ناهار کیسه‌ای می‌آورند یا در مدرسه ناهار گرم می‌خرند، بنابراین من فقط برای ناهارم برنامه‌ریزی می‌کنم (و اگر شوهرم آن روز از خانه کار می‌کند)
  • من یادداشت هایی را در برخی از روزها اضافه می کنم تا نشان دهم آیا وعده غذایی چیزی است که باید به سرعت درست کنیم، در حال حرکت، و غیره.
  • شنبه ها معمولاً غذاهای باقی مانده را می خوریم و برای ناهار یا شام بیرون غذا می خوریم. من این را در برنامه غذایی هر هفته نشان می دهم، اما فقط در صورتی که شما تعجب کنید

آنچه در این هفته خوردیم

یکشنبه


ناهار – ما امروز اسکی می کردیم، بنابراین ناهار را در کافه پارک اسکی خوردیم

شام – از سفر اسکی گفته شده در حال رانندگی به سمت خانه بودیم، بنابراین برای شام در یک رستوران توقف کردیم. از آنجایی که ناهار ما بسیار بزرگ بود، به سادگی یک کاسه سوپ و یک سالاد بزرگ قدیمی سفارش دادم.

دوشنبه