آنچه خوردیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفیق داشتیم


{یک مجموعه} هفتگی آن قرار است نرم افزار غذایی {واقعی} رژیم مدیترانه ای حلقه بستگان را به در کنار قبلی عامل هفته قبلی رفیق داشتیم به اشتراک می گذاریم. عملکرد اینجا است کدام ممکن است فقط اندیشه های وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصل وعده های غذایی را به اشتراک بگذارید.

نرم افزار غذایی مدیترانه ای ما



ما نرم افزار غذایی هفتگی حلقه بستگان را صرفاً برای اندیشه های وعده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید الهام کلاچ به همین دلیل اصل وعده های غذایی {برای هر} کس یکی دیگر کدام ممکن است آرزو می کنند توصیه شده است به اشتراک می گذاریم. لطفاً به یاد داشته باشید کدام هرکدام خانوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید شخص خاص کاملاً متفاوت است را انتخاب کنید و انتخاب کنید این دقیقاً یک چیز است کدام ممکن است برای ما مفید به نظر می رسد.

ما همه شما نرم افزار های غذایی هفتگی زودتر شخصی را در داخل خوب محل قرارگیری دقیق ذخیره کرده ایم – نرم افزار غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای.

نحوه نرم افزار غذایی ما



ما {در این} پست تا حد زیادی به نحوه {برنامه ریزی} وعده های غذایی می پردازیم – راهنمای {برنامه ریزی} وعده های غذایی با این وجود برای زیر مختصر کردن به زودی –

  • معمولاً صبحانه در داخل محل اقامت ما فقطً عادی است، به همین دلیل من می روم آن قرار است را در داخل ثبت نرم افزار غذایی شخصی قرار نمی {دهم}
  • کودک‌های من می روم هر دو خوب ناهار کیسه‌ای می‌آورند هر دو در دانشگاه ناهار خوب و دنج می‌خرند، به همین دلیل من می روم برای زیر ناهارم نرم افزار‌ریزی می‌کنم (را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر شوهرم آن قرار است روز به همین دلیل محل اقامت {کار} می‌تنبل)
  • من می روم نظر هایی را در داخل تعدادی از زمان ها اضافه می کنم به همان اندازه نماد {دهم} خواه یا نه وعده غذایی یک چیز است کدام ممکن است نیاز به برای عجله دقیق کنیم، جابجایی، و بسیاری دیگر.
  • شنبه ها معمولاً غذاهای باقی مانده را می خوریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای ناهار هر دو شام بیرون از در وعده های غذایی می خوریم. من می روم این را در داخل نرم افزار غذایی {هر} هفته نماد می {دهم}، با این وجود به ساده در داخل صورتی می توانید شگفتی کنید

آنچه {در این} هفته خوردیم

بعد به همین دلیل عید پاک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدار قابل توجهی ژله لوبیا، انتخاب گرفتیم این هفته روی محصولات، محصولات، محصولات را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات تا حد زیادی هدف اصلی کنیم. یعنی – میوه ها، {سبزیجات}، لوبیاها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل های بیشتری به وعده های غذایی ما اضافه می تواند.



اگر آرزو می کنند داده ها تا حد زیادی فقط در مورد {اهمیت} محصولات در داخل وعده های غذایی شخصی هستید، بررسی اجمالی کنید مصرف کردن خوب برنامه غذایی طبیعی حتی به چه معناست؟?

برنامه غذایی رژیم مدیترانه ای در هفته 15

پیوندهای اصل وعده های غذایی به آنچه خوردیم

{اینها} پیوندهای اصل وعده های غذایی برای اقلام نرم افزار غذایی است کدام ممکن است ما در داخل هفته قبلی خوردیم. تعدادی از چیزهایی کدام ممکن است خوردیم {پیوند} هر دو اصل پختی ندارند … برای نمونه ساندویچ ترکیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوئیس.

من می روم این هفته آن قرار است را تنظیم دادم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل آن قرار است استفاده بیشتر از کردم اصل تولید سالاد تن ماهی به همین دلیل دسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشمیر. این واقعا واقعا مثبت بود! من می روم واقعاً دوست دارم کدام ممکن است همه شما همراه خود هم در داخل غذاساز پوره شود.

12 ماه قبلی متوجه شدم کدام ممکن است کودک‌هایم کنگر را رفیق دارند (احتمالاً {عمدتا}ً به این علت ایجاد کدام ممکن است قرار است به آنها بروند را در داخل کره ذوب شده فرو می‌برند) با این وجود معنی پخت من می روم ساده است – ساقه زیرین آن قرار است را کنار کنید، قرار است به آنها بروند را در داخل خوب کاسه شیشه‌ای همراه خود کمی فقط آب قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قرار است به آنها بروند را به مدت زمان 8-10 {دقیقه} در داخل مایکروویو بپزید.

لوبیا سفید همراه خود چیمی‌چوری غذای آسان‌ای است کدام ممکن است می‌توانید جدا هم بگذارید. من می روم فقط خوب قوطی آبکش به همین دلیل لوبیاهای سفید شمالی را در داخل خوب کاسه قرار دادم، به Chimichurri اضافه کردم (من می روم در داخل Trader Joe’s خریدم) را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس در داخل خوب خیار دانش شده اضافه کردم. خیلی خوش سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده است!

یک چیز کدام ممکن است این هفته رفیق داشتیم

این جهان ای است آن قرار است تعدادی از محصولاتی را کدام ممکن است رفیق داشته ایم، خوب نرم افزار آشپزخانه یا به سادگی چیزی کدام ممکن است اخیراً پیدا می کند کرده ایم کدام ممکن است باعث صرفه جویی در داخل وقت در داخل آشپزخانه می تواند، به اشتراک می گذاریم.

این هفته قبلی تحت تأثیر ورزش های بیسبال، سافت بال را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد به همین دلیل دانشکده بود. در کنار همراه خود تعدادی از واکنش آلرژیک های فصلی ترکیبی قرار می گیرند.

2 یک چیز هفته قبلی استفاده بیشتر از کردیم –

ظروف وعده های غذایی به همین دلیل جنس استیل ضد زنگ

ایده های ناهار خانگی

این ظروف استیل ضد زنگ را {در این} مورد به اشتراک گذاشتیم غذای ناهار خودت کار کن DIY پست. قرار است به آنها بروند برای مصرف کردن میان تضمین ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی جابجایی فوق العاده حرکت می کنند. ما این هفته غذاهای به طور یکنواخت چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کراکر را به ورزشی های بیسبال عصرانه آوردیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث صرفه جویی در داخل وقت را انتخاب کنید و انتخاب کنید قیمت شد.

کنسرو لوبیا

دومین موردی کدام ممکن است رفیق داشتیم به ساده کنسرو لوبیا است. نیازی به جذب شدن خوب شبه معمولاً نیست. می توانید فقط آبکش کنید، آبکشی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالاد اضافه کنید. قرار است به آنها بروند قیمت مناسب، آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید منبع مفید خوبی به همین دلیل فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین هستند.

این توالی را بررسی اجمالی کنید 80 اصل وعده های غذایی همراه خود بهره مندی از کنسرو لوبیا برای 1000 اندیشه برای اصل پخت

(2 موارد رفتن به شده، همین الان 2 رفتن به)

فینال اصلاح: 28 آوریل 2022